פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקונים ומעבדות< נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלחתי את הפלאפון שקניתי מבאג בפעם השלישית לתיקון.
אחרי שכבר החליפו לי את הפלאפון כי אי אפשר היה לתקן אותו קיבלתי אותו פגום שהרמקול לא עובד.
הם אמרו שהחבילה נפתחה ואי אפשר להחליף אותו רק לתקן
כבר שלוש שבועות שאני מחכה שיתקנו אותו אבל הם עדיין לא קיבלו את החלק ושלוש שבועות הפלאפון שלי שכב לו שם בלי שיגעו בו
זה כבר לא פעם ראשונה שזמן התיקון הוא מעל 3 שבועות בפעם שעברה הוא תוקן במשך חודש בלי שהביאו לי פלאפון חלופי
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הכסף במלואו של המכשיר+פיצוי פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
אשמח אם תעבירו את התעודה שהלקוח קיבל בעת הפקדת המוצר כדי שאוכל לבחון את פנייתו.
כמו כן האם הלקוח הפקיד את המוצר בנקודת שירות איסוף או באחד מסניפי באג
תגובה:
לאחר קבלת המסמכים אוכל לבחון את תלונת הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה