פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מהגז לצורך תיקונים ללא הודעה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות ניתקה אותנו חברת אמישרגז מהגז, לצורך ביצוע תיקונים כלשהם. חברת אמישרגז לא טרחה ליידע אותנו על ביצוע התיקונים או על הניתוק מזרם הגז. משהבחנו כי אין לנו גז, וכיוון שידענו כי אין לנו חובות כלשהם לחברת הגז, ואנו אף נמצאים ביתרת זכות באמישרגז, חשבנו לתומנו כי הבעיה טמונה בתנור הביתי שלנו, והזמנו טכנאי גז לתקן את התנור. הטכנאי הוא שיידע אותנו על הניתוק מן הגז. כמובן שנאלצנו לשלם בעד הביקור של הטכנאי. בשיחת טלפון עם שירות הלקוחות של חברת אמישרגז נשאלנו מדוע "נזכרנו" שאין לנו גז כבר שבועיים, ואף הוסיפו כי אם חיכינו עד עכשיו, נוכל לחכות עוד כמה ימים עד שנחובר בחזרה. רק לאחר שבעלי הרים צעקות, טופלה הבעיה, ונשלח טכנאי לחבר אותנו בחזרה (זאת לאחר שבתחילת השיחה נאמר לנו כי אין להם טכנאי בנמצא...). לא ברור מדוע חברת אמישרגז לא טורחת ליידע את לקוחותיה על הניתוק מזרם הגז, לא כל שכן לבקש את רשותם לכך, ואף מגדילה לעשות ולא מחברת בחזרה לאחר שסיימה את התיקונים, שלא לדבר על החוצפה של שירות הלקוחות.
כספי סוג הנזק :
פיצוי עבור ביקור הטכנאי בסך של 100 ש"ח ופיצוי בגין פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה