|
|
|
|
|
|
לקיחת בלון גז |
נושא התלונה: |
יום חמישי 03 אוקטובר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
הנביאים 20 |
כתובת: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב3 לאוקטובר הזמנתי בלון וקבלתי לאחר כמס ימים.השכן בבנין שלי שייך גם הוא לאותה חברה וגם הוא הזמין כחודש אחרי.הנהג במקום להחליף לו את הבלון הריק של השכן במלא החליף לי את הבלון המלא שהשתמשתי כשבועיים במלא חדש , השכן התלוננן ואז במקום להחליף לשכן במלא שם את הבלון הריק שלו אצלי ולקח ממני את הבלון המלא ושם אצל השכן אחד השכנים העיר את תשומת לבי כשראה את ביצוע ההחלפה ולתדהמתי השם של השכן על הבלון הריק הופיע אצלי עתה אין החברה מוכנה לספק לי בלון מלא שהיה לי בטענה ששלי היה ריק גם לקחו ללא בקשתי ושרותי את הבלון שהיה לי וגם הוסיפו חטא על פשע ושמו את הבלון של השכן אצלי .
בתחום שונות שמספרה 369306 התקבלה במועצה לצרכנות
סיסמתך היא: ***********
אנא שמור את מספר הפניה והסיסמא שישמשו אותך בעת משלוח מסמכים נוספים
הקשורים ל להחזיר לי את הבלון שלי
|
אספקה של הבלון שלי המלא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמישרגז שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|