פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על חברת גז נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
בחודש שעבר גיליתי שנגמר לי הגז. אני עברתי לדירה הזאת לפני כחודשיים וגרה בשכירות. לא היה לי ידוע האם יש חוזה לבעל הדירה עם חברת גז. לא הצלחתי לתפוס אותו באותו יום, אך הייתי צריכה גז דחוף בעקבות אירוע. ניסיתי לחפש באינטרנט והבנתי שיש כמה חברות גדולות, ולא מזמנים גז אצל חברות קטנות. התקשרתי לאמישראגז, שאלו אותי שם האם יש חוזה, אמרתי שחושבת שאין, אך לא בטוחה, שם בדקו לפי כתובת ומספר דירה שיש חוזה ויש ברז מוכן לא צריך לעשות התקנה. גם אמרו שם המשפחה של בעל הדירה. בנוסף אמרו שאני יכולה להזמין רק בלון של 48 ק"ג. הסכמתי, הסברתי שצריכה דחוף ולקחו לי תוספת של 60 שקל שהבלון יגיע כבר למחרת. למחרת קיבלתי טלפון מטכנאי, הוא אמר שבלון כבר במקום. שאלתי למה אין עדיין גז - ענה שאני צריכה לפתוח, בקשתי ממנו לפתוח, הוא לא הסכים. ירדתי החוצה, ראיתי רק במקום אחד שני בלונים - אחד ריק ולא יגיע של איזה חברה והשני של אמישראגז נארה חדש ומלא וסגור. התלבטתי האם הוא שלי, הסתובבתי עוד קצת וראיתי את השכן שלי. הוא אמר שלכולם כאן קטנים, זה גם מה אני ראיתי וגם הוא חושב שזה שלי. פתחתי, עליתי - אין גז. התקשרתי לסניף של חולון, ביקשו ממני מספר טלפון והבטיחו שיתקשר טכנאי ויסביר איך לפתוח. עברו שלושה ימים - אף אחד לא התקשר. ובנוסף, הפקידה שדיברה איתי בטלפון, אמרה שקוראים לה ג'אנה דיברה איתי בצורה מגילה ביותר. אמרה ששילמתי על גז וקיבלתי אותו, לא מעניין אותה שהוא לא עובד. למרות שפשוט הסברתי לה שאני צריכה את הגז דחוף. גם לא הבעירה אותי למנהל. בסוף הסיפור: היום, ב07.01.2014, הגיע טכנאי מהם. הוא אמר שבלון שחשנו שהוא שלנו - הוא לא שלנו. במקום שלנו יש שני בלונים קטנים של 12 ק"ג והם ריקים. והוא אמר שאו שטכנאי הקודם שם את הבלון במקום לא נכון או שהוא גנב אותו. לשאלה - מה עושים עכשיו - אמר שלא יודע, פעם ראשונה הוא רואה דבר כזה. והמשרד כבר לא עובד אין עם מי לדבר כי היום יום קצר. דרך הגף, על כל זה הם לקחו 590 שקלים, בשתי תשלומים, ותשלום הראשון כבר ירד מהחשבון. אבל אנחנו כבר כמה שבועות נשארים בלי אוכל נורמאלי. אני לא יודעת כבר עם מי לדבר ומה לעשות. ואני כבר חושבת על להגיש תלונה למשטרה.
אני מבקשת שמימים הקרובים יהיה לי גזץ ובנוסף, מבקשת קנס מהחברה. פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה