פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי גריגורי *******ת.ז. 3044****2, צרכן מס' 5274 בחברת אמישראגז,
ברצוני להביע את מחאתי על כך שהגיע טכנאי של אמישראגז והודיע כי אין ביכולתי לקבל גז עקב דליפה בכריים (מס' בד' 722950) בתאריך 14/1/14, מצ"ב דו"ח בדיקה.
בליל ברירה ותוך אמון מלא בדברי הטכנאי וכמובן הרצון לחדש את מלאי הגז הזמנתי טכנאי מורשה לכריים שבביתי (סימנס).
ב 20/1/14 הגעתי הביתה לקבל את טכנאי סימנס (סי.אס.בי) והופתעתי לגלות שהוחלף בלון גז למרות שהתנאי היה תיקון דליפה.
הטכנאי של סימנס (סי.אס.בי) בדק עפ"י הדוח שנשאר אצלי מהביקור של אמישראגז והודיע שהכל תקין ואין שום דליפה, מצ"ב קבלה מס' 1112 ובה מצויין שאין דליפות והכל תקין.
אני חש מרומה ופגוע על כך שנאלצתי לבזבז את זמני היקר ולבקש להשתחרר מהעבודה שלא לצורך, על כך שהייתי צריך לתקן ולהודיע כל כך לאמישראגז כדי לקבל בלון גז חדש אך הוא הגיע למרות הכל, על כך שהייתי צריך להוציא 250 ש"ח מיותרים ולא מוצדקים על טכנאי שיגיד לי שהכריים תקינים.

שוקל להגיש תביעה על העוול שנגרם לי ועוגמת הנפש ומעבר לספק אחר,

בברכה,
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי בסך 250 ש"ח ופיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה