פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות לקוי ולא מקצועי סניף רחובות אמישרגז נושא התלונה:
פריד אהוד שם/כינוי:
‏יום שישי ‏08 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים רכשתי מחמם גז של חברת אמישרגז דרך סניף רחובות.
כבר בהתקנה הראשונית היה לי מוזר שעל מנת להשתמש בו אני צריך לפתוח ולסגור לסירוגין 4 ברזים שונים (!!!!) ושהמכשיר לא מחמם את המים כאשר הם מגיעים לטמפרטורה מסויימת אלא רק מחמם בהפעלתו (נשמע מוסבך? תארו לכם איך אני מרגיש).
פניתי לחברה והם שלחו טכנאי בכיר שהיה ואמר שההתקנה בסדר וכך זה צריך להיות....אני אינני מבין בזאת וסמכתי על כך שהם מקצועיים עד ש....
בשבוע שעבר התפוצץ מיכל "מרכך המים" התקשרתי לסניף רחובות והם שלחו את הטכנאי הבכיר, שמו צ'ין אם אינני טועה, בחור נחמד ומקצועי הבחור אמר (והדברים מתועדים אצלי...) שההתקנה מטופשת, שכך לא צריך היה להתקין ושאינו מבין למה התקינו את מרכך המים.....

חזרתי ודיברתי עם מנהל סניף רחובות, הוא אמר שזו בעיה שלי שנזכרתי אחרי שנתיים ואם אני רוצה שאתלונן באינטרנט....
בזבוז זמן ועוגמת נפש של שנתיים סוג הנזק :
התקנה מחדש על חשבון החברה, או פירוק המכשיר והחזרת הכסף פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה