פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגיעה ברכוש ואי קבלת מוצר שלם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מצ"ב מכתבי ששלחתי לחברה ללא תגובה

אמישראגז שלום 04-05-2006

מזה שנים רבות אני לקוח שלכם ורוכש שירותכם לביתי.
בשנים אחרונות פעילותיי הם דרך סניפכם בפתח תקווה.
בתאריך 19/03/2006(יום ראשון) הזמנתי שני בלוני גז של 48 ק"ג לביתי שבר"ע.
בשיחה טלפונית הובטח לי אספקתם למחרת או ביום שישי הקרוב מקסימום.
ביום שישי שוחחתי שוב עם הקבלה כדי לוודא שאכן אקבל את המוצר. הרגיעו אותי שיש חלוקה עד שעה 14:00 ואין לי מה לדאוג.
הגז היגיע רק ביום ראשון בבקר.
שהיגעתי הביית מצאתי שלושה דברים לא תקינים:
1. הריצוף היה מחורץ לאורך כל המדרגות.
2. ברז בלון הגז היה פתוח (יכולתי בטעות להשאיר ברז גז בביתי פתוח, ואז היה קורה אסון).
3. משקל הגז נטו( לאחר הפחתה של הכמות המוטבע על כל בלון בנפרד) היה בין 43 ו 44 ק"ג.(במקום 48 ק"ג)
רוצה לציין שהבלונים שנלקחו (ריקים) ללא גז גם שקלו בין 2 ל 3 ק"ג עודף.
יוצא איפה שבקניה זו הפסדתי בין 6 ל 8 ק"ג גז לכל בלון בנפרד.
למחרת שוחחתי עם מר שגיא (מנהל סניף) מפ"ת אשר תשובותיו לא סיפקו אותי.
הבטיח שיבדוק במרכז ויחזור אלי.
עד היום לא קיבלתי תגובתו.

ברצוני לקבל מכם הסבר ופיצוי על הנזק וההפסדים כפי שציינתי.

תודה
מלקוח שרוצה להמשיך להיות מרוצה כמו במשך שנים שעברו.
תומאס


רוצה לציין שהתקשרתי למרכז שבת"א לתלונות הציבור וגם משם לא זכיתי לתגובות כלשהם.
בנתיים סידרתי את הריצוף בעלות של 300 שקלים.

כספי סוג הנזק :
החזר עלויות עבור טיפול בריצוף 300 ש"ח ועוד 100 ש"ח פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
מירב - מח' פניות ציבור שם ותפקיד:
נשלח מכתב תלונה לצרכן תגובה:
נשלח תשובה לצרכן בדואר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה