פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מפניות + נזק שלא תוקן בעת החלפת צובר הגז נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏נובמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנני יו"ר ועד בית של בניין ברח' הפרחים 8 בלוד. לאחר שהחלטנו לעבור מחב' גזגל לחב' אמישראגז, הגיעו ביום 17.11.15 טכנאים של אמישראגז והחליפו את צובר הגז. בעת ביצוע ההחלפה נחתך כבל חשמל המספק תאורה לעמודוני תאורה הדקורטיביים בחזית האחורית של הבניין.
אינספור הודעות וואצאפ ושיחות למנהל השיווק מר אייל כהן (ולנציג נוסף ששמו רפאל) לאורך החצי השנה האחרונה (שהיה עימנו בקשר עד ליום החלפת הצובר) לא הועילו.
לפני שבועיים פניתי בטל' לאמישראגז וביקשתי לשוחח עם מר שמעון הורביץ, המנהל של אייל כהן בבקשה שיטופל העניין. מזכירתו לקחה את הפרטים ולא נתנה לי לשוחח עימו וכמובן שעד היום (11.4.16) לא טרחו אפילו לעדכן אותי האם העניין מטופל.
התקשרתי גם היום וביקשתי את מר הורביץ. כמובן שגם היום לא נתנו לי לדבר איתו. שאלתי מה קורה עם התלונה- המזכירה אמרה שתברר...
ועלבון סוג הנזק :
שיתקנו את הנדרש ויעדכנו אותי מיידית מתי בדיוק התיקון יבוצע פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה