פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחברות כלקוח חדש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אחד העם ת"א כתובת:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שני ה 13.11.06 יצרתי קשר עם אמישרגז וביקשתי להתחבר כלקוח חדש
קבלתי מחירים שנשמעו לי סבירים נתתי את כל פרטי ונקבע לי שביום חמישי ה 16.11.06 יגיע טכנאי מהחברה לבדוק את הצנרת הגז שיש לי בבית ולקבוע לי את סדר ההתקנה הטכנאי אכן הגיע ובסיום הבדיקה מסר לי שבראשון ה- 19.11.06 יצרו איתי קשר ואיתנו לי הצעת מחיר להתקנה. המתנתי עד יום חמישי ה- 23/11/06 בדיוק כשבוע אחרי הבדיקה, ומשלא שמעתי מהם יצרתי אני קשר.
וכמובן שלקח לפקידה שענתה לי בטלפון בסביבות 20 דקות להבין מי אני ומה אני רוצה וזאת אחרי אין ספור של שאלות חוזרות ונשנו מה שמי ומה כתובתי כאילו אני גר בארץ זה ושמי כשמו של חיזר.... לבסוף אותה הבדיקה, שבא היה כתוב שאני זקוק להתקנה מלאה. או קיי אמרתי אני גר בדירה שכורה ובגלל זה אני חייב קודם את אישור בעל הבית כי על ההתקנה והיתקשרות הוא משלם .בקשתי ממנה מספר שרות \ אסמכתה שיהיה לי איזה קצה חוט שבשיחה הבאה לא העבור את מדור השאלות ואכן קבלתי ממנה מספר משהוא שכרגע אני כבר לא זוכר איך היא קרא לזה.ולפני שניתקתי התבקשתי ע"י הפקידת התקנות לבקש אותה כי זה חשוב לה שתגמור איתי את ההתקנה (כנראה שהן מקבלות גמול על מנויים חדשים) ממש לא התנגדתי וכך גם עשיתי אחרי כ חצי שעה חזרתי לחברת אמישרגז וביקשתי את ג.ע. הבחורה שטיפלה בי קודם שתמשיך איתי את ההתחברות אחרי 25 דקות של מעבר בין כל המזכירות וכל הטלפניות בחברה נשברתי ואמרתי לרשונה שענתה לי לא ח ש ו ב לי מי שתעשה את זה תמשיכי את איתי. ואז נשאלתי ע"י הבחורה החדשה האם יש לי מספר התחברות או איך שהם קוראים לזה ובשמחה רמה אמרתי כן כמובן (אוף איזה מזל שבקשתי את זה מהקודמת) נתתי את המספר והיא מתחילה להקראי לי פרטים אחרים לגמרה של מישהוא אחר אוי וואי נפלתי שוב הייתי צריך להגיד את כל הפרטים שלי שוב מספר פעמים אבל הפעם היא לא מצא אותי ברשימה בכלל. אחרי כ 20 דקות נשברתי לגמרי ואמרתי לה ....את יודעת מה ג.ע. כבר מצע אותי ברשימה תכתבי לה פתק עם הפרטים שלי ושהיא תתקשר איתי . אתם התקשרתם אלי? לא !! גם היא לא ואני גם בטוח שהיא לא תתקשר אלי , ביננו אני גם לא מעוניין שתתקשר אלי כי אם שרות כזה לאדם שהוא לא לקוח אני בטח לא מעוניים להיות לקוח שלהמישרגז!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לטלטל את כל המזכירות \ מחלקת התקנות באמישרגז ת"א כ פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה