פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן חשבוניות, כנוהג קבוע נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ויצמן 124,כפ"ס כתובת:
097670276 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הסניף הנ"ל, שאין באפשרותינו לעזבו, (כי חב' אחרת לא תחליף בלוני הגז שלהם),
מתנהל בצורה לא נאותה/תקינה לאורך שנים (אנו דור שני בתלות, בם).
1. ב13.11.06 סופקו לי 3 בקבוקי גז, ואני מסרתי לידם שק ע"ס 1400 ש"ח, עדיין לא קיבלתי חשבונית מהם, למרות שב-27.11 התקשרתי עם אילנה מהסניף.
2. תמיד!, הם לא שולחים את החשבונית, ועלי להגיע לסניף ולהרים הקול כדי שיואילו בטובם לנפק חשבונית, כפי שהחוק דורש.
3. למרות שאבי נפטר לפני יותר מ20 שנה, עדיין אני מזוהה אצם בשם אבי, והם לא מוכנים לשנות הזיהוי.
כספי סוג הנזק :
התערבות מס-הכנסה וגורמי חוק פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה