פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי, בזבוז זמן רב ומתן תשובות מתחמקות ולא לעיניין נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' אחד העם 34 ת"א 65151 כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני תיאור הבעיה רק אציין כי המקרה דנן כבר ב"טיפול" של חברת אמישראגז כבר זמן רב, לאחר פניות רבות שלי אליהם, ראשית בטלפון, לאחר מכן בדוא"ל ובדואר. קיבלתי 2 מכתבי תגובה מזלזלים, שניהם לאחר זמן של כחודש וחצי מתאריך שבו הם קיבלו את הדואר ושניהם רק לאחר שהתקשרתי לברר האם הנושא בכלל בטיפול...

תאמתי הגעת טכנאי לביתי להתקנת גז לתנור חדש שרכשתי ליום ראשון ה-2.12, נאמר לי שהטכנאי יכול להגיע בין השעות 11:30 ל-14:30.
שאלתי אם לא ניתן לתאם שעות אחרות מעט יותר נוחות, מוקדם יותר בבוקר או אחרי 14:30, ונאמר לי במפורשות שלא!
מה קרה בפועל ביום ראשון המדובר?
בשעות הבוקר המאוחרות התקשרתי לשרות לקוחות לוודא שאכן הטכנאי מגיע ואינני מפסיד יום עבודה לשווא, נאמר לי שכמובן, ואפילו מצוין שהוא יגיע אלינו ראשון ברשימה, כלומר ב-11:30, ואם ישתנו הדברים - יודיעו לי.
הטכנאי הגיע לבסוף ב-16:30...
אני הייתי אמור לעבוד באותו יום ועל כן מלכתחילה ביקשתי שיגיע אחרי 14:30 (השעה בה חברתי חוזרת מהלימודים) – נאמר לי שאי אפשר, ששעות העבודה שלו הם 11:30 עד 14:30 ואי אפשר לתאם ל-14:30.
לכן ביקשתי שיגיע מוקדם ככל האפשר, 11:30 (על מנת שאפסיד רק חצי יום עבודה) – בקשתי התקבלה בברכה.
מה קרה בפועל? אני הפסדתי יום עבודה שלם. אם היינו יודעים על כך מראש, הדברים היו שונים לחלוטין.

דיברתי עם החברה, פניתי אליהם בטלפונים ובמייל, אך לשווא.

עוד לפני קבלת מכתב התשובה מאמישראגז (שכאמור חיכה חודש וחצי עד אשר נשלח ממשרדי החברה), דיברתי עם אודי, מנהל סניף חיפה, שאמר לי במפורשות שהוא ניסה להשיגני מספר פעמים ואף השאיר לי הודעה בתא הקולי, אולם אין ברשותי תא קולי... הכיצד?
תשובת אמישראגז למקרה הייתה בכתב ולשונה: "בברור שנערך עם טכנאי הסניף, עולה כי עקב תקלה בלתי צפויה, נאלץ הטכנאי להתעכב במקום אחר, ולכן הגיע לדירתך בשעות אחה"צ ולא בשעות הבוקר, כפי שתואם עימך." - טוב ויפה, אך כאשר התקשרתי מספר פעמים לברר מה קורה, נאמר לי לא לדאוג הוא מייד מגיע אליך. האם אין אפילו קשר בסיסי לטכנאים או שמא התשובות הן מתחמקות וכלאחר יד?
בנוסף החברה הציע פיצוי זניח בדמות כירת גז ניידת שמחיר המחירון שלה לפי
אמישראגז הינו 119 ש"ח, אולם נמוך הרבה יותר בכל חנות אחרת (79 ש"ח ואף פחות). פיצוי זה אינו ראוי, אינו תואם את גודל הנזק ואין לי כל שימוש וצורך במוצר זה שהחברה מנסה ל"דחוף".

כמו כן אוסיף ואציין את "חוק הטכנאים" - ודאי יצא לכם לשמוע עליו.
על פי הצעת חוק זו שעברה קריאה ראשונה, המתנה של למעלה משעה מעבר למסגרת הזמן שקבועה כיום בחוק, העומדת על שעתיים, תזכה את הלקוח בפיצוי של 300 שקלים. המתנה של למעלה משעתיים מעבר למסגרת הזמן המותרת תזכה את הלקוחות בפיצוי של 600 שקלים.
הפיצוי ישולם לצרכנים מבלי שיאלצו להוכיח כי נגרם להם נזק בגין ההמתנה.
הצעת חוק זו באה בדיוק ע"מ למנוע ניסיונות התנערות מעין אלו של חברות אל מול הצרכנים.
רק לשם השוואה, במיקרה דנן הטכנאי הגיע בשעה 16:30 במקום בשעה 11:30, כלומר 5 שעות לאחר השעה המיועדת, ו-3 שעות לאחר מסגרת הזמן המוגדרת כיום בחוק...

ב-2 תלונות נוספות שקיימות רק באתר זה על חברת אמישראגז - תגובת החברה הינה מפי מירב, ממח' תלונות הציבור, בשני המקרים התשובה הינה "נשלח מכתב לצרכן" ותו לא, לא קיימת התייחסות עניינית בתגובה (כשם שחברות אחרות מתייחסות).

כולי תקווה לקבל תגובה רצינית וראויה
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם שתואם את הנזק שנגרם פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה