פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לא מוצדקים נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13 לאוגוסט 2007, חודש אחרי שנכנסנו לדירה שכורה ששופצה מהיסוד ועוד לא גרו בה לפני כן, בדירה לא היה ברז גז, ולאחר בירור קצר התגלה כי יש בבניין גז מרכזי של חברת אמישראגז. פנינו לחברה וביקשנו להתחבר, אמרו לנו שיגיע טכנאי לבדוק אם אפשר בכלל להתקין ברז ושעון, ושעלינו לשלם פיקדון של 350 שקלים עבור ההתקנה.
הטכנאי הגיע, אמר שיש בעיה ברצפה שמעל צינור הגז שנכנס לדירה ושצריך להחליף אותו ולכן יש לשבור מרצפות, ובינתיים הוא לא עושה כלום, כותב את זה בדו"ח שלו והולך. מכיוון שבעל הדירה שלנו לא אישר לנו לעשות זאת, התקשרנו למחרת לסניף אמישראגז וביקשנו לבטל הכל. הגברת שדיברה איתי בטלפון אמרה לי שאין בעיה והכסף יוחזר תוך חודש.
6 חודשים אנחנו מחכים ומחכים ומחכים ואין שום החזר!
בסוף פברואר פתאום הגיעה דרישת תשלום מאמישראגז. התקשרתי מיד לסניף אחד העם, דיברתי עם בחורה בשם שירי והיינו בקשר צמוד בימים לאחר מכן כדי לברר מדוע אנחנו מופיעים כמנויים כשאין שעון או ברז גז בכלל, ומדוע לא הוחזר לנו הכסף.
נאמר לנו כי באמת חלה טעות, אבל שהיא חייבת לשלוח שוב טכנאי שיאשר לה שבאמת אין כלום בדירה. בתאריך 28.2 הגיע טכנאי נוסף, הסתכל, אמר שירשום בדו"ח שאין כלום והלך.
ב2.3.08 יצרתי שוב קשר עם שירי שאמרה לי שאין בעיה בכלל, היא מעבירה את הדו"ח החדש להנהלת חשבונות ותוך חודש נקבל זיכוי ושכמובן הודעות דרישת התשלום יבוטלו.
בדיוק חודש מאז מגיעה שוב דרישת תשלום עם תזכורת גם לחוב הקודם!
בתאריך 3.4.08 בשעה 9:30 בבוקר התקשרתי שוב לסניף אחד העם, ושם ענתה לי נציגה בשם שרון שאמרה שהיא רואה שיש פה פיקדון ששמנו של יותר מ-300 שקלים. שוב לקחה את כל הפרטים, שוב אמרה שתעביר את הדו"חות להנהלת חשבונות (לבחורה בשם מלי) ותחזור אלי מתישהו במהלך היום "כי מלי עוד לא הגיעה".
מיותר לציין שלא שמענו מאף אחד.
בינתיים אין כסף ועוד דורשים מאיתנו לשלם על שירות שאנחנו לא מקבלים.
כספי סוג הנזק :
להחזיר את הפקדון שלנו ולבטל את המנוי ואת דרישות התשלום. פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה