פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות והבטחות שווא מנותני השירות נושא התלונה:
רונן מיכל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ד' ביצענו הזמנה דחופה בפנייה לאמישאגז סניף ירושלים. ההזמנה היתה ל2 בלוני גז. נאמר לנו שספק הגז יגיע אלינו ביום למחרת לכל המאוחר בשעה 10 בבוקר.לאחר מספר דקות התקשרנו ושינינו את ההזמנה לבלון אחד. הספק לא הגיע ביום למחרת, לכן התקשרנו שוב לאמיראגז , שאמרו כי הספק לא היה כלל באיזור באותו יום ויגיע יום למחרת- יום ו'. שינינו את תכניותינו במיוחד וחיכינו לספק שלא הגיע. בפנייה טלפונית לאמישראגז התברר כי הזמנה דחופה היא רק בהזמנת שני בלוני גז- עובדה שאף אחד לא טרח לציין בפנינו לפני כן וכי בלון הגז יגיע תוך 7 ימים בערך ואין לדעת באיזה יום או באיזו שעה. נראה כאילו הם משלמים לי שאתן שירות ולא ההיפך..
עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :
שינוי של גישת אמיראגז?? פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה