פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונות בגין ניתוק גז ללא הודעה מוקדמת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
‏18 יוני, 2008


בלי לפגוע בזכויות


נשלח בפקס מס' 02-6259189


לכבוד לכבוד
מר שמואל אטיאס מירב – מנהלת שירות לקוחות
מנהל סניף אמישראגז חברת אמישראגז פקס מס' 035600185
ירושלים תל- אביב

אדון, גברת נכבדה .,
1.בתאריך 17 ביוני 2008 , הושארה על דלת דירתי הודעה "ביקרנו בביתך לצורך ביצוע בדיקה תקופתית למתקן הגז הדירתי" לצערנו לא נמצא איש בביתך ולפיכך נותקה אספקת הגז לדירתך."
2.לצערי לא תואמה איתי ו/או עם מישהו מדיירי הבניין הגעתו של הטכנאי, הנל הגיע בשעה שרוב דיירי הבניין היו בעבודתם. והעדרותם מהעבודה מחייבת תיאום מראש שהיה מתבצע לו היתה הודעה מוקדמת.
3.התקשרתי מיד לטכנאי (אריאל) שהשאיר את ההודעה , הנ"ל ציין מספר טלפון נייד שלא היה זמין במשך כל השעות. התקשרתי לחברה , לא היה מענה בשל סיום העבודה מקוצר , התקשרתי למוקד החירום ונמסר לי ע"י אלה "אני גוף חיצוני שעובדת מול כוחות הביטחון תמתיני לשעות הבוקר." גם במוקד פניות הציבור לא היה מענה במספר הטלפון 180037977.
4.ההתנהלות הזו יוצרת תחושה כי אין עם מי לדבר, נדמה, כי לאף אחד בחברת אמישראגז לא איכפת אם מנותק הגז באופן שרירותי ורשלני, ואין מי שיתן מענה על כך.
5.אין צורך לפרט בפניכם את חשיבותו של הגז הביתי ובמיוחד כאשר יש צורך לארח, גרמתם לי נזק כספי שלא היה מתוכנן בשל ההוצאות לרכישת מזון מוכן - עקב התנהלותכם.
6.אני סבורה שיש מקום שחברת אמישראגז תיקח אחריות על אופן ההתנהלות שלהם, לצערי הרב זהו אינו המקרה היחיד שנתקלתי בו עם חברתכם. אל תתייחסו ללקוחות כמובן מאליו, יש אלטרנטיבות אחרות במידה ואינכם מסוגלים לתת שירות טוב לצרכני החברה. וכמי שמכהנת כיו"ר ועד הבית, אני אפעל לאלתר לניתוק הבניין מחברתכם.
7.התנהלות זו של נציג חברת אמישראגז וניסוח ההודעה מצביעים על זלזול מביש בצרכני החברה, מה היה החיפזון בניתוק הגז? , ומה ההגעה הזו במפתיע ? אם ניתוק הגז לא יכול היה לחכות עוד יום ? אם הבדיקה התקופתית חשובה ונושא הבטיחות יקר לליבכם מדוע התמהמהתם עד כה?
8.בבוקר התאריך 18/6/08, התקשרתי לחברת אמישראגז , שוחחתי עם הגב' אירנה סרגב, ביקשתי לדבר עם המנהל, היא אמרה לי שהיא לא מעבירה אותו כי הוא עסוק, בקשתי להשאיר את מספר הטלפון שלי ושיחזור אלי, היא ענתה לי בחוצפה שלא נשמעה כמותה בשום חברה, "אני לא המזכירה של המנהל" תתקשרי לאריאל.....וכאן סיימתי את השיחה איתך" וטרקה בפני את הטלפון. חבל מאוד שאנשים מסוגה אמורים לייצג את החברה , היא "הפנים" שלכם ואם כך מתנהגת עובדת, זה עצוב מאוד לכם וללקוחות שלכם. היא גרמה לכם לנזק בלתי הפיך. בראיה שלי כלקוחה נציג של חברה שעונה לצרכן באופן שהיא ענתה , גורם נזק בלתי הפיך לחברה .
9.מספר הטלפון שהשאיר אריאל היה שגוי, התקשרתי שוב לחברה קיבלתי את המספר הנכון ושוחחתי איתו, לטענתו הוא קיבל הוראה ישירות ממנהל הסניף לנתק כל צרכן שלא נמצא בביתו לאלתר ללא שום הודעה מראש.
10.אם זאת התנהלות העניינים , אזי מדובר בשערוריה שלא הייתה כמותה בשום חברה שנותנת שירותים.
11.אודה לכם על התייחסותכם בהקדם האפשרי.
12.אין באמור לעיל משום ויתור על תענה כלשהי העומדת בפני על פי כל דין.



21באוגוסט, 2008

בלי לפגוע בזכויות

נשלח בפקס מס' 02-6259189
לכבוד לכבוד
מר שמואל אטיאס מירב – מנהלת שירות לקוחות
מנהל סניף אמישראגז חברת אמישראגז פקס מס' 035600185
ירושלים תל- אביב

אדון, גברת נכבדה .,


הנדון: תזכורת למכתבי מתאריך 18 ביוני 2008

1.כאמור, מכתבי מתאריך 18 ביוני 2008, שנשלח למנהל סניף ירושלים ולגב' מירב מנהלת שירות לקוחות, טרם נענה על ידכם.
2.יש בהתעלמות שלכם ככל הנראה יד מכוונת, באי מתן מענה הולם לדרישתי כלקוחה.
3.מכתבי הועבר אליכם בפקס ויש תיעוד שהתקבל אצלכם. בנוסף נעשה וידאתי טלפונית אישרו לי את קבלת הפקס. מכוון שלא זכיתי להתייחסות השארתי שתי הודעות בטלפון של הגב' מירב מפניות הציבור, קיבלתי שיחה ע"י המרכזנית שהודיעה לי כי אקבל תשובה בכתב.
4.מאז לפחות פעם בשבוע אני מתקשרת לטלפון 035644112 , ואין מענה, כולל הבוקר ששוחחתי עם מיכל שניסתה להעביר אותי שוב ואין מענה.
5.לא זו אף זו , במהלך למעלה מחודשים ההמתנה להתייחסותכם, מסרתם את מספר הטלפון שלי לגוף שמבצע סקר עבורכם, "תבונה שיווקית" ללא קבלת אישור ממני. התקשרה אלי רויטל נציגה של המכון וביקשה לדעת על שביעות רצון שלי כלקוחה מהאיש שלכאורה בדק את מערכת הגז וביצע את הניתוק לדירתי.
6.יחד עם זאת בחרתם שלא להעביר אלי מכתב רשמי בעניין. מתוך כך, האם ניתן ללמוד על עמדתכם? ו/או להמשיך ולגרום סחבת ?
7.מתן הזדמנות נאותה ומפורשת על ידי כצד שנפגע ושאמור להיפגע, לתקן את הטעון תיקון יש בה משום ההגינות. יש לומר, כי בעשותי כך, ברור שניסיתי ככל שביכולתי על מנת להימנע מההתדיינות נוספת בעניין . בהתעלמות שלכם ממכתבי ומזכויותיי כלקוחה של אמישראגז, אין כל ספק כי לא תעמוד לכם ההגנה בגין חוסר תגובה.
8.אם פניתי לא תטופל , אאלץ לשקול נקיטת הליכים לאכיפת זכויותיי כלקוחה.
9.במידה והתייחסות מכם לא תתקבל תוך 10 ימים מיום מכתבי זה, אראה את עצמי חופשיה לפעול בכל דרך ובכלל זה פניה, לאימון הציבור, הרשות להגנת הצרכן, עיתונות וכל גורם אחר שאמצא לנכון.
10.בתקווה שהפעם אקבל התייחסות הולמת.
11.אין באמור לעיל משום ויתור על טענה כלשהי העומדת בפני על פי כל דין.
12.תודה בעד שתוף הפעולה.


בכבוד רב


התייחסות ראויה מחברה שנותנת שירות פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה