פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
1. מתן שרות רק בשעות הבוקר. כאשר זמן ההמתנה הוא 4 שעות - בין 8-12 בבוקר. חייבים להפסיד יום עבודה.
2. מערכת טלפונית-לא מאפשרת להגיע לבן אדם המתאים, מעבירים שיחות בין כל העובדים, בתקווה שבאקראי השיחה תגיע לעובד הדרוש. אחרי כמה דקות טלפון מתנתק לבד.
3. לא עמידה בהבטחות לגבי תיאום הגעת הטכנאי.

כספי סוג הנזק :
לתת שרות בשעות הערב, כמו שחברות פרטיות עושות. לשכל פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה