|
|
|
|
|
|
שרות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 17 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
1. מתן שרות רק בשעות הבוקר. כאשר זמן ההמתנה הוא 4 שעות - בין 8-12 בבוקר. חייבים להפסיד יום עבודה.
2. מערכת טלפונית-לא מאפשרת להגיע לבן אדם המתאים, מעבירים שיחות בין כל העובדים, בתקווה שבאקראי השיחה תגיע לעובד הדרוש. אחרי כמה דקות טלפון מתנתק לבד.
3. לא עמידה בהבטחות לגבי תיאום הגעת הטכנאי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לתת שרות בשעות הערב, כמו שחברות פרטיות עושות. לשכל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמישרגז שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|