פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חודשיים לאחר שרכשתי בלוני גז בחברת אמישרגז, לא הצלחתי להפעיל את הגז בדירתי. יצרתי קשר עם מוקד שרות הלקוחות בחברה, שם ענתה לי נציגה בשם רחל, ביקשתי לתאם טכנאי לשעה מוקדמת בבוקר בכדי לא להפסיד את יום העבודה. רחל טענה שהשעות הרלוונטיות הן בין8-11 ולמרות הפצרותי, לא ניסתה לתאם לשעה מוקדמת יותר. נאלצתי לקחת חצי יום חופש מהעבודה, ביום המיועד,הטכנאי יצר איתי קשר בשעה 11 ואמר שיגיע עוד חצי שעה, כלומר חצי שעה אחרי הגבול העליון בו היה אמור להגיע. לא יכולתי לחכות לו יותר וכן תיאמתי שוב לשבוע אחריו גם בין 8-11 כי אין שעות אחרות. הפעם כבר לקחתי יום חופש שלם. בשעה 11 יצרתי קשר שוב עם מוקד שירות הלקוחות משום שלא הגיע טכנאי. להפתעתי נטען ע"י נציגה בשם מרינה, שהטכנאי היה בשעה 8:40 אבל לא מצא את שם הדיירים על האינטרקום (למרות שידע את מספר הדירה והשם הופיע על תיבת הדואר), אז הוא פשוט הלך, מבלי להתקשר או לנסות לברר.
מרינה הציעה שאתאם את השירות למחר, אך אני לא מוכנה לקחת יום חופש נוסף!! יום וחצי זה מספיק! חצי אני מחכה על הקו בשביל לקבל שירות, עוד אין להם פיתרון בשבילי, נראה עוד כמה זמן אצטרך לחכות.
בזבוז כסף סוג הנזק :
תיקון מיידי של הגז ומתן פיצוי על זמן ההמתנה פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה