פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביקור טכנאי אמישראגז בעקבות תלונה על דליפת גז בבית ותשלום פיצויי על איחור הטכנאי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סמילנסקי 4 נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טכנאי גז מסניף אמישראגז בנתניה בעקבות ריח גז מארון במטבח שבו שמותקן ברז גז. הזמנה בוצעה ביום חמישי 08/10/09 בשעות הצהריים. ביקור הטכנאי נקבע למחרת ביום שישי 09/10/09 ל 8 בבוקר עם המתנה עד לשעתיים (עד 10 בבוקר) .
המתנתי עד שעה 10 – הטכנאי לא הגיע. התקשרתי לסניף. נציגה בדקה ואמרה שטכנאי לא יוכל להגיע בזמן שנקבע וביקשה לתאם מועד אחר בשבוע הבא.
אמרתי שאני לא מוכן להישאר בסוף שבוע עם ריח של גז בדירה. נציגה המליצה לסגור את ברז הגז לסוף שבוע ולקבוע ביקור טכנאי לשבוע הבא. אמרתי שרמה כזאת של שרות לא מקובלת עלי ושאני לא יכול להישאר בלי אפשרות בישול לסוף שבוע ולא מוכן לסכן את המשפחה בגלל דליפת גז. ביקשתי שטכנאי יגיע מיד. היא בדקה והבטיחה שטכנאי יגיע תוך 20 דקות (עד 10:20). הטכנאי הגיע אחרי שעה 11 וסיים עבודתו לאחר 12 בצהריים.
כתוצאה מכך כל תוכניות וסידורי הבוקר וצהריים ביום שישי השתבשו ותכניות התבטלו.

פניתי למחלקת שרות לקוחות באמישראגז עם תאור האירוע ודרישה לפצות אותי על איחור בהגעת טכנאי לפי "חוק טכנאים". הוסבר לי שלסניף נתניה יש זיכיון סניף עצמאי עם מחלקת שרות לקוחות ושאני צריך לפנות אליהם ישירות. ואז אני פניתי אילהם עם תאור המקרה.

לאחר כשבוע התקשר אלי מנהל טכני של סניף נתניה וסיפר לי סיפר "קורע לב". הוא אמר שאני הזמנתי טכנאי ביום חמישי 08/10/09 בשעה 12:45. זה היה שבוע חול המועד סוכות, ובחול המועד סניף נסגר בשעה 13:00 וסידורי העבודה לטכנאים נסגרים ב 12:30. לכן ההזמנה שלי שנקלטה ב 12:45 לא נכנסה ליומן עבודה לטכנאים ליום שישי 09/10/09 ולכן לא הוקצב לי טכנאי. וכאשר טכנאים יצאו ביום שישי 09/10/09 לעבודה אני לא הייתי ברשימה שלהם. לכן כאשר התלוננתי על אי הגעת טכנאי, נשלח אלי טכנאי הקרוב לאזור שלי שהתפנה. הוא אמר שטכנאים עובדים בימי שישי במתכונת מצומצמת ואין מספיק טכנאים ולכן הייתה גם בעיה למצוא טכנאי פנוי.

הסיבה לתקלה הזאת היא בנציגה שלקחה ממני את ההזמנה ביום חמישי. הנציגה הזאת היא חדשה וזה היה יום שני שלה בעבודה והיא עוד לא הכירה את כל הנהלים וצורת העבודה.
מנהל טכני ביקש ממני לוותר על דרישת תשלום הפיצוי, כי אחרת הוא יצטרך להעביר את המכתב שלי למנהל הסניף (כי רק מנהל הסניף יכול לאשר את הפיצוי), ואז הנציגה הזאת תפוטר.

פניתי למנהל הסניף עם תאור המקרה: ביקור טכנאי ושיחה עם מנהל הטכני.

קיבלתי תשובה שהטענות שלי לא תואמות את המציאות וכדי לסיים את הסיפור הם מוכנים לתת לי הנחה של 20 שח על הזמנת בלון גז הבא
עוגמת נפש, סוג הנזק :
פיצויי על איחור הטכנאי בסך 600 שח לפי חוק הטכנאים פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה