פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אמינות החברה ושרות לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
צהל 8 אשקלון כתובת:
סניף אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב! הסיפור שלי מתחיל כך, בתאריך 2-7-09 קיבלנו לידינו את דירתינו המיוחלת ולפני שהעברנו חוזה גז על שמינו נאמר לנו מהחברה כי יש צורך בבדיקה מראש ע"י טכנאי מטעם החברה. הטכנאי (יוסי) אמר לפקידה בסניף בנכחותי כי ביצע הבדיקה וכי הכול נמצא תקין. כשהגיע הזמן להגיע אליי להתקין לי מונה ועל מנת שנוכל להשתמש במים החמים( מערכת חימום שעובדת על גז) פתאום מגלה הטכנאי יוסי כי יש דליפת גז שאינו יודע מה מקורה, בתגובה אמרתי לו "מה עם הבדיקה שביצעתה"? התשובה שנמסרה לי כי הדייר הקודם שהתגורר בדירה היה מזמין כל הזמן את הטכנאי לכן היה משוכנע כי הכול תקין ובעצם לא הגיע לבדוק את הדירה מראש.(יש לציין כי הדליפה היתה בעקבות שיפוץ צנרת שביצע הקבלן טרם מסירת הדירה) אני כבר לא מדברת על זה שהטכנאי הנ"ל הגיע אליי עם בנו הקטין במהלך החופש הגדול ועבד יחד איתו. היום בתאריך 10-6-10 הגיע טכנאי לפי בקשתי ושוב זהו יוסי....( השרות בתשלום כמובן) בשל בעיה שגילינו במתקן מחמם המים סוג של נזילה כלשהי. הטכנאי בדק ואמר כי אין ביכולתו להחליף חלק קטן ויש צורך להחליף את כל המנגנון שנקרא אוטומט מים. המחמם מסתבר עובד על שיטה כזו: ישנו מתג שאמור להיות במצב דלוק כל הזמן ובעצם תמיד יש מים חמים בברז. מכיוון שלא קיבלנו ממנו הסבר כאשר נכנסנו לדירה וכנראה בגלל אותה נזילה (לא חמורה) המערכת לא פועלת כמו שצריך ולכן דולף משם גז וצריך לכבות אותה כאשר היא לא בשימוש, וכאשר רוצים מים חמים צריך לגשת למחמם שתלוי בחוץ במרפסת השירות ולהפעילו. הבעיה התעוררה כאשר הטכנאי אמר לנו בעצם שעלות החלפת המנגנון כרוכה בתשלום של כ 450 ש"ח, שמבחינתינו יכולנו למנוע בקלות אם היה מספר לנו על אי תקינות המחם ברגע שקיבלנו לידניו את הדירה וכך הינו פונים לקבלן ממנו רכשנו את הדירה על מנת שיסדר את הבעיה. כעת אני לא מוכנה לשלם את הסכום הנ"ל ודורשת פיצוי מחברת אמישראגז על השירות הלקוי ותיקון מחמם המים/החלק הפגום ללא עלות, כי סך הכל הטעות היתה של אותו הטכנאי שראה את הבעיה ולא התריע. בשיחה עם מנהל הסניף(שי קוגל) בטלפון, שגם לא כ"כ רצה לשוחח איתי, לא השגתי דבר ונאמר לי ע"י אחת הפקידות כי לכאורה הוא שוחח עם יוסי הטכנאי שאמר לו בתגובה כי כנראה היתה אי הבנה והוא לא אמר לי ולבעלי (שנינו נכחנו בעת ביקורו) כי המכשיר לא היה תקין מהתחלה, הפקידה הציע לי הנחה על סך 10-15% או פריסת תשלום התיקון לתשלומים והגעת טכנאי אחר לשם בדיקה חוזרת ותיקון המחמם בתשלום כמובן. עליי לציין כי אינני זקוקה לשום תשלומים והנחות אלא רק ליחס הוגן ולפיצוי עבור המקרה הנ"ל מפני שהטכנאי מטעם חברת אמישראגז לא יידע אותנו על הבעיה מראש. זאת חוצפה ממדרגה ראשונה, ובכלל כול החברה הזו נותנת רושם של אנשים חובבנים ולא רציניים. (יש לציין כי השתמשנו במחמם מים לקוי בעל תפקוד לקוי במשך כמעט שנה וחלילה יכול היה לקרות אסון הרי שמדובר בגז).והיחס של מנהל הסניף היה מזלזל שכן לא היה מעוניין לשוחח איתי אלא רק אחרי עקשנות של פקידת הסניף שחזרה וביקשה בנכחותי,בטלפון, שישוחח איתי ויפתור את הנושא, מה גם, לאחר שלכאורה שוחח על כך עם יוסי הטכנאי, לא טרח לחזור אליי עם פתרון הוגן אלא בחר בדרך הקלה להאמין לאותו טכנאי שעכשיו חוזר בו ואינו רוצה להכיר בטעותו. אנא עזרו לי למצוא פתרון. תודה מראש ויקטוריה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה