פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להנפיק אישור על תשלום דמי פיקדון עבור המונה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הנשיא 17 חדרה כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה - 10 .10.10 הגעתי למשרדי אמישרגז בחדרה יחד עם האדם ממנו רכשתי דירה, במטרה להעביר בעלות על חשבון הגז וציוד הרלוונטי לדירה אותה רכשתי.
האדם ממנו קניתי את הדירה שילם את ייתרת חובו לאמישרגז, ואני שילמתי 70.20 ש"ח עבור העברת החוזה על שמי.
בנוסף בקשה ממני אביבה (עובדת אמישרגז סניף חדרה) לשלם לאדם ממנו קניתי את הדירה סכום של 443 ש"ח על חשבון הפיקדון ששילם על המונה ובכך יעבור הפיקדון על המונה על שמי, כך עשיתי.
כעבור מספר שעות הבנתי שאין בידי למעשה כל מסמך המאשר כי אכן שילמתי פיקדון על מונה הגז. התקשרתי למוקד אמישרגז שהעבירו אותי לנציגתם שטענה כי אין בידם אפשרות להנפיק אישור זה. התקשרתי לאביבה (עובדת אמישרגז מסניף חדרה שבצעה את פעולת העברת הבעלות באותו בוקר) ובקשתי ממנה לתת לי אישור על כך כי שילמתי פיקדון על המונה גם היא אמרה שאין מסמך כזה וכי מספיק שהחוזה הועבר אלי וכשיגיע המועד בו אמכור את הדירה, ולא יהיו חובות כלפי אמישרגז, יוחזר לי הפיקדון. בנוסף אמרה כי דרישתי לא מקובלת כלל והיא לא מבינה מה אני רוצה ממנה, יש לה מאות לקוחות שפעלו כך והכל התנהל איתם על מי מנוחות.

כשהתקשרתי שוב למוקד אמישרגז ובקשתי את פרטי האדם הממונה על פניות / תלונות הציבור, בכדי להתלונן על המצב אליו נקלעתי, אמרה לי המוקדנית כי היא לא יכולה למסור לי את פרטיו וכי יצרו איתי קשר. עד רגע זה לא יצרו איתי קשר.

אני לא חושב שבקשתי מופרכת ובוודאי לא מוזרה, הרי שלמתי עבוד מוצר כלשהוא דמי פיקדון ואני צריך לקבל אישור על כך. כך נראה הליך תקין, שקוף ומקצועי.
אני לא רוצה להיות מוחזק כבן ערובה, ללא אישור כתוב כי אכן הפיקדון הוא על שמי, אם אבחר לעבור לחברת גז אחרת או אם אבטל כליל את חיבור הגז בדירה.

אני צריך מסמך שיוכיח כי אכן שילמתי פיקדון ושלא יהיה מצב שבחב' אימשרגז יאמרו:"סליחה אדוני אין לנו כל תיעוד שמוכיח כי אכן שילמת פיקדון על המונה".

אני מבקש אישור בכתב ובחתימת החברה כי אכן שילמתי דמי פיקדון על המונה ע"ס 443 ש"ח, כמו גם פיצוי על הזמן שהפסדתי, מספר רב של שיחות טלפון שבצעתי מהמכשיר הסלולרי שלי ועוגמת הנפש שנגרמה לי.
בברכה,
אסף דקל.
קבלת האישור המסוקש + פיצוי כספי או שווה ערך פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה