|
|
|
|
|
|
גביית עמלת שירות מיותרת - מבלי לקבל שירות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 12 ינואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
קינג ג'ורג' |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בעקבות שיפוצים בדירתי הממוקמת בשכונת נווה יעקב בירושלים, נדרשתי להזמין טכנאי גז לביצוע שינוי בתשתית הגז, התקשרתי לחברת אמישראגז לבקש את שירותיהם, ונקבע מועד הגעת טכנאי לביתי.
למחרת ביום רביעי ה12 לינואר 2011 התקשרתי בשעה 8 בבוקר לבטל את קריאת השירות, ולמרבה הפתעתי נאמר לי ע"י נציגת החברה כי בכל מקרה יחייבו אותי בכרטיס האשראי שאת פרטיו מסרתי בהזמנה ע"ס 320 ש"ח.
היאך יכולה חברה לגבות מלקוח כסף על שירות שלא סופק?
|
כספי |
סוג הנזק : |
להשיב לי את כספי שנלקח שלא ביושר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמישרגז שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|