פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי והעלבה נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אחד העם ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.01 רכשתי בטעות בלון גז מחברת אמישראגז. ב 28/01 גיליתי שההזמנה בוצעה על ידי בטעות מאחר והריני צרכנית של פז גז. הגעתי לסניף דימונה על מנת לבטל את ההזמנה [ הבלונים טרם סופקו לי ]במשרד בדימונה נאמר לי שאין בעיה וההזמנה בוטלה. כעבור יומיים גיליתי שכרטיס האשראי שלי חוייב בכל זאת, למעלה משבוע ימים אני מצלצלת למשרד בדימונה על מנת לבדוק את הנושא אך בכל הפעמים מנהל הסניף לא היה במקום והפקידה לא יכלה לבטל זאת בכוחות עצמה.
פניתי לחברת כרטיסי האשראי שלי שהפנו אותי לסניף אחד העם, מיותר לציין שהשירות שם לא היה יותר טוב.הפנו אותי לבחורה בשם מירב שהטלפון שלה לעולם לא פנוי, שלחתי פקס השארתי הודעות אף אחד לא חזר אליי.
היום 14/02 התקשרתי שוב לסניף בת"א והסברתי למרכזנית שמעל לשבוע אני מחפשת את מירב...לא הספקתי להשלים משפט והמרכזנית העבירה אותי לטלפון של מירב שמיד נכנס למענה הקולי התקשרתי שוב למרכזנית הפעם כועסת, כשהיא ענתה לי שאלתי אותה איך היא לא מתביישת להעביר אותי באמצע דיבור... שוב העבירה אותי אמרה אוףףף כזה והעבירה אותי שוב בלי לתת לי לסיים את המשפט. בסופו של דבר הגעתי לבחורה שנתנה לי את הטלפון של מר מוצ'ניק יצחק סמנכל ההחברה שענה לי מייד. ואני שהייתי בסערת רגשות ציינתי בפניו את מה שאירע והוא שלא רצה לשמוע אותי ענה לי " גברת, אני עכשיו חזרתי מחופשה ואם תמשיכי לדבר אני אנתק לך את הטלפון" אני פשוט לא מאמינה. הוא הבטיח לחזור אליי תוך חצי שעה . הוא חזר כעבור שעתיים ופתח את השיחה במילים הללו " גברת, זו את שקיללת את המרכזנית שלי"? עניתי לא " אדוני, אני לא מקללת, המרכזנית שלך היא זו שהעבירה אותי... לא נתן לי להשלים את המשפט ואמר גברת, עם תמשיכי לדבר אני מנתק לך את הטלפון! עכשיו תקשיבי כל הנושא התעכב כי אני הייתי בחופשה ולמרות שמסרת את הבלונים שלנו לחברה אחרת אני נותן הוראה לבטל את החיוב, שלום" וניתק.
בלי לתת לי אפשרות לענות לו. מיותר לציין שאת הבלון שהזמנתי בטעות כלל לא קיבלתי אם כך על איזה בלון הוא מדבר?
חשוב לציין שהייתי צרכנית של אמישראגז לפני שנה ועברתי לפז גז כי בזמנו רצינו לעבור לחמם מים וחברת אמישרגז לא טרחו לבוא ולתת לי הצעה למרות פניותיי הרבות לפיכך לא נותר לי אלא להזמין את החמם דרך חברה אחרת מה שחייב אותי להזמין את הבלונים מאותה חברה. [ אגב, גם על זה התלוננתי בזמנו]
חוץ מזה אני מאוד פגועה ונעלבתי מהצורה שסמנכל החברה דיבר אליי, גם חוייבתי גם לא סיפקו לי את הבלון , גם הייתי צריכה לרדוף אחריהם שבועיים לביטול החיוב וגם ננזפתי על ידו חוצפה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות מיידית ע"י אותו גורם פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה