פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה רח הנביאים כתובת:
תיאור הבעיה:
התקשרתי הבוקר בשעה 8:30 לערך להזמין מיכלי גז ביתיים. אחד מהם נגנב. הפקידה טענה כי אין לה מחשב ואין ביכולתנה לקבל את ההזמנה, לקחה ממני מספרי טלפון, בבית ונייד והבטיחה לחזור אלי.
בשעה 17:00 משלא קבלתי כל תגובה התקשרתי שנית נעניתי כי לא יוכלו להבטיח אספקה למחר אולי תוך 48 שעות ובקשו כ.א. בקשתי להיות מוחיבת רק לאחר האספקה, כפי שרגעלה אני בחברות אחרות. נס\נאמר לי כי הדבר לא אפשרי ואי אפשר להתחייב למועד אספקה, ינסו תוך 48 שעות וולי קודם לכן. ביקשתי לדבר עם המנהלת. אמרו שיצאה ותחזור תוך 10 דק,. כעבור למעלה ממחצית השעה משלא יצרו איתי קשר התקשרתי שנית. אמשרו שהמנהלת יצאה ולא תשוב.
שאלתי מדוע לא התקשרו אמרו שחל עליהם איסור להתקשר לטל' נייד. אמרתי שבבוקר מסרתי מס' טל' קויי אך לא היה רשום ופתאום למרות שעדיין לא מחשב אפשר היה לקבל ממני את ההזמנה. תמורת תשלום מראש. ביקשתי התחיבות כלשהי שלא ניתנה לי.
שאלות: למה לקחו ממני בבוקר מ' טל' נייד שאי אפשר להתקשר אליו ולמה לא רשמו את מס' הטל הקווי.
למה אי אפשר לקבל שרות מהיר בשעת הצורך?
למה אי אפשר לקבל התחיבות כלשהי כאשר גובים תשלום מראש?
למה נענים בחוסר נימוס עד כדי כך שגם סבלנותי פקעה?

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה