פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת הציבור!!!!!!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אנו צרכנים של החברה כשנה, במהלכה, נעשו מספר טעויות ונזקים:
חיוב בבלון נוסף שלא הוזמן ולא סופק, תפוקת הבלון שסופק היה חצי ריק וצריכתו הספיקה לחודשיים במקום לחצי שנה, בנוסף, לאחר שיחות וזמן מבוזבז סופק בלון נוסף שאף הוא היה חצי ריק, אנו זוג אשר בקושי נמצא בבית על כן תפוקת בלון הגז לא הגיונית בפעם השנייה!! במקביל הוגשה תלונה,ולאחר כחודשיים אף אחד לא טרח עדיין לשוחח עימנו. לאחר ששוחחנו אישית עם נציגת תלונות הציבור, אשר הבטיחה שתטפל בבעיה, שתזכה אותנו בבלון גז, אכן יצרו איתנו קשר יום לאחר מכן ואמרו לנו שסופק לנו הגז ואף שאלו היכן ממוקם הגז שלנו, כביכול מה שהשתמע מכך הוא שיום למחרת ניגשנו למטבח ול"הפתעתנו", לא סופק הגז!!!
שוב יצרנו קשר עם תלונות הציבור, ולאחר מספר ניסיונות של יצירת קשר , לבסוף צלחנו ונציגה מטעמם חזרה עם תשובה שהיום יסופק הגז! מיד שאלנו אותה מה שמשתמע מכל הסיפור הזה הוא שבשבוע שעבר כאשר הנציג התקשר ובירר את מיקום בלון הזג, בעצם היה נציג פיקטיבי!! שהרי ברור כי לא היה נוכח בדירתנו..
כאמור, לאחר שהובטח לנו גם היום הספקת גז ולא סופק! הגיעו מים עד נפש!! זאת ועוד כאשר אנו מנסים לשוחח עם האחראית ויולה מחיפה אשר אינה מעוניינת לשוחח איתנו ומנתקת לנו את הטלפון! כאשר אנו מנסים ליצור קשר עם המנהל אודי, פעם אחר פעם, לא נמצא בכל שעות היום ומשלים את הלקוח שיהיה נוכח בשעה מסוימת וכן כרגיל הוא אינו נמצא. ההתנהלות של חברת הגז הזו פשוט בזויה, מעבר לכך שזו הונאה, גניבה, גרימת עוגמת נפש, בזבוז זמן ללקוח אשר סה"כ רוצה גז!! אני מבקשת מכל אשר קורא זאת אנו זועקים למענה אנושי נורמלי, אנו כבר 3 שבועות בלי גז, אני מבקשת מכם פיתרון אנושי ונורמלי, לא ייתכן כי חברה כזו, תעשה את כל אשר עולה על דעתה. כאשר אנו משלמים כסף לחברה =מסוימת אנו דורשים שירות מינימלי עבור הכסף אשר יוצא מכיסנו ולא הונאת צרכן!
אבקש את טיפולכם המהיר,
בתודה מראש
כספי סוג הנזק :
הספקת גז מיידי, הסבר הגיוני ממענה אנושי להשתלשלות האירועים ההזויה. פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה