|
|
|
|
|
|
אי התייצבות טכנאי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 21 מרץ 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רמת גן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
תואם ביקור של הטכנאי להיום ה - 21.03.2012 בין השעות 11 ל - 14.
לקחתי חופש מעבודה על מנת להיות בבית בשעות הנ"ל.
כאשר הטכנאי לא הגיע התקשרתי למוקד של אמישראגז ונאמר לי שהטכנאי הגיע ולא היה אף אחד בבית ולכן הוא השאיר פתק על הדלת והלך.
יש לנו 2 כניסות בבית וכנראה שהוא ניגש לכניסה של השכנים. לשאלתי למה הוא לא התקשר (יש להם את הטלפון הנייד שלי) נאמר לי שהם לא מחוייבים להתקשר וזה שיש פתק ממנו בתיבת דואר הוכחה לכך שהוא היה במקום.
שאלתי אם זה נשמע הגיוני שאני צריכה לקחת חופש מעבודה, לחכות 3 שעות שזה מעבר לזמן שהוגדר בחוק וטכנאי לא יכול לבזבז דקה בשביל להרים טלפון ולוודא שהגיע למקום נכון בכלל- לא קיבלתי שום תשובה הולמת לנושא. כאשר ביקשתי מיידית שישלחו את הטכנאי - נאמר לי שזה לא אפשרי וקבעו איתי מועד חדש ששוב מאלץ אותי להפסיד זמן עבודה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי על יום חופש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמישרגז שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|