פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על דליפת גז נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
אריאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
זה המכתב ששלחנו לחברת אמישראגז בתאריך 22.04.2012 עד כה לא קיבלנו כל מענה!
אנא עזרתכם בעניין.

תודה מראש


הנדון: פנייה בנושא חשבון תקופתי עבור צריכת גז
אני מתגורר בשכירות יחד עם אשתי ואנו מקבלים חשבון תקופתי עבור צריכת הגז שלנו מעת לעת. לציין כי שנינו עובדים ונמצאים בבית מעט שעות. לאורך השנה ממוצע הצריכה שלנו עומד על- מ"ק 1.5 לחודש. כמו כן במהלך החורף בימים קרים כשאנו בבית, אנו מחממים את הבית בתנור גז.
לציין כי חשבון הגז אותו קיבלנו על התקופה 01-02/12, צריכת הגז הרשומה בו עומדת על 14.1 מ"ק בסך 609.58 ₪ כולל מע"מ.
נתון נוסף אותו אני מוצא לנכון לציין גם כן הינו חשבון הגז אותו קיבלנו מחברתכם על התקופה 01-02/11 (שנה קודם לכן), בו צריכת הגז עומדת על סך של 6.6 מ"ק בסך 303.26 ₪ כולל מע"מ.
בין חודשים ינואר – פברואר השנה הייתה דליפת גז בגוש הבניינים בגוש הבניינים באזור מגורינו, מה שחייב את חברתכם להגיע בכדי לפתור את התקלה בצובר הגז על ידי התקנה זמנית של בלונים, ולבסוף החלפת צובר הגז והוצאת הבלונים. חשוב לומר בנושא זה כי אנו הדירה הראשונה בבניין וכאשר מטפלים בדליפה מסוג זה ומשחררים לחץ בצובר אנו הראשונים שסופגים את ההשפעה על המונה של הדירה.
בתאריך 19.04.12 יום ה', ניגשתי לסניפכם באריאל על מנת לברר מדוע החשבונית האחרונה הייתה פי 2.5 מכמות הצריכה האופיינית לצריכתנו בתקופת חורף זו ואף הצגתי לעובדיכם חשבון על תקופה זהה בשנה קודמת. העובדת לא ביצעה שום בדיקה בנושא והשיבה לי בצורה בוטה כי החורף האחרון היה קשה מאד ואף לאחרונה הייתה עליית מחירים תוך הבעת זלזול בולטת בפנייתי בנושא. השבתי לה כי הנושא צריך להיבדק בעקבות התקלה שאירעה בצובר הגז באזורנו וכי גם אם הייתה עלייה של 3 ₪ למ"ק גז צריכה, הדבר אינו מצדיק את כמות הצריכה אותו קיבלנו בחשבון, דבר המעיד על השפעתה של הדליפה שמצויינת לעיל.
בעקבות חוסר הטיפול של נציגתכם בפנייתי זו, אני פונה אליכם על מנת שתבדקו את הנושא כראוי.
אשמח לתשובתכם בהקדם האפשרי.

כספי סוג הנזק :
בדיקת החיוב הגבוה וזיכוי על הסכום בעקבות דליפת הגז פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה