פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית כסף במירמה< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש לי בית ברחוב השומר במעלות אותו השכרתי לאנש צבא לבנון בית מחובר למערכת גז של אמישאגז מאחר והםביקשו השתמש בבלוני גז עצמאית לפני כשנה פניתי לסניף אמישראגז בנהריה וביקשתי להתנתק מהם נאמר לי לשלם את חשבון הגז והם מנתקים אותי וכמובן ששלימתי הםשלחו ב 21.12.04 בודק מתאמם (יש לי טופס בדיקה ) אבל המשיכו לשלוח לי חשבונות על אחזקת מונה את החשבונות קיבלו הדיירים שלי שהם לא מבינים את השפה וכאשר רציתי לסגור איתם חשבון לאחר סיום החוזה הם הראו לי את החשבונות שקיבלו נעסתי לסניף הקרוב של אמישראגז כדי לבברר את החשבון ושם נאמר לי כי אם לא חתמתי על ניתוק זה סימן שלא ביקשתי ועד שאני לא מסיים את החשבון הם לא יכולים לנתק אותי לאחר שלא הצלחתי לשנע את הפקידה שהיתה חסרת סבלנות ואדיבה ברמה ששואפת לאפס ביקשתי לדבר עם הממונים בסניף המרכזי והוא ביקשממנה להורי לי את הסכום מכסף שאלצו אותי לתת להם בתחילת ההתקשרות איתם לשם ביטחון הסכמתי כי לא היתה לי ברירה ובקשתי לחתום על טיפסי ניתוק לאחר שהחתימו אותי ביקשתי העתק מהטופס עליו חתמתי והם לא היו מוכנים לתת לי טופס כזה ואני שאלתי מה יהיה בעוד חודש חודשים הם שוב יגידו שלא חתמתי זה כאילו שלא ביקשתי רק לאחר דין ודברים ולאחר שלא הסכמתי לעזוב את המקום ובשיחה שאני ביצעתי עם אחד המנהלים בסניף המרכזי מהטלפון האישי שלי לאחר שהפקידהשלחה אותי ולא היתה מוכנה להמשיך לטפל בי גם אותו מנהל ענה לי בצורה מגעילה אבל ביקש ממנה לתת לי אישור על דף נייר אחר לקחתי את המסמך והיגשתי תלונה מסודרת באמצעות הפקס לנציבת תלונות הציבור של החברה תשובה קיבלתי רק לאחר כחודש וחצי כאשר הם לא מתייחסים לכל התלונה רק לחלק ממנה וזאת לאחר מספר לא מבוטל של טלפונים כדי לקבל את התשוה המיוחלת
כל ההתכתבות שלי אלהם ומה שכתבתי מגובה במסמכים
לשפר את השרות ולהשאיר בידי הצרכנים העתקים ממסמכים פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה