פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שליחת טכנאי דחוף בפניה למוקד החרום. נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בפתיחת הבלונים פרץ זרם חזק של גז שגרם לעננת גז סמיכה שנכנסה גם הביתה.המענה במוקד החרום סרבה לשלוח טכנאי .לאחר בקשה נוספת והתחננות אמרה לי הפקידה "אני שולחת".לאחר שעה ועוד כאשר נפתח הסניף המקומי הזמנו שוב טכנאי שעדיין לא הגיע וזאת לאחרי שאמרו לי" לחכות בבית עד שיגיע "מבלי לציין זמן נקוב להמתנה .התלונה מתייחסת לזלזול בהתרעה על סכנה מוחשית, לאסון שעלול היה לקרות. יתרה מכך הפקידה יעצה לי היית לוקחת מאוורר לפזר את הגז.
אנא לטיפולכם היחס המזלזל וחוסר התיחסות רצינית בהתרעה לאסון .
עלבון סוג הנזק :
תשובה ומענה יישומי לבעיה תחופה. פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה