פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סוף שבוע במלון מרידיאן ים המלח 21 22 נובמבר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע התקשרנו לאשת טורס וביקשנו שימליצו על מלון בים המלח הומלץ על מרידיאן למחרת התקשרנו שוב ורצינו לשנות בגלל ששמענו תגובות לא נעימות על המלון בתקופה האחרונה הנציג התיעץ עם המנהלת שלו ועוד אדם נוסף שאמרו לנו שהמלון מצוין ושלא נדאג לצערנו התאכזבנו מאוד כשהגענו למלון החדר שקיבלנו היה מלוכלך השטיח מלא כתמים אבק על השידות הקירות מלוכלכים ן וחלודה באמבטיה התקשרנו לקבלה החליפו לנו חדר שעדין היה מלוכלך רק הקירות היו מלוכלכים פחות בחדר האוכל השרות היה מתחת לכל ביקורת לכל דבר חיכינו הרבה זמן במיוחד בבוקר בגלל חוסר בכח אדם לחביתות 20 דקות לקפה 15 דקות בארוחת ערב אשתי החליקה על ריצפה רטובה ולמזלה לא נחבלה קשה הודענו למלצרים שהרצפה רטובה ואף אחד לא ניקה בספא הבריכות מי ים היו מלוכלכות ולא ראינו מישהו שניקה תמיד לא היו מגבות בספא לא משנה באיזה שעה שהגענו והצוות שם היה אדיש .נודע לנו שרשת פתאל מעבירה את המלון בסוף דצמבר לרשת אחרת אבל זה לא מצדיק את הצימצום בכח אדם והשרות והחדרים אנחנו שלמנו במיטב כספנו על הסוף שבוע הזה והובטח לנו שהמלון טוב 5 כוכבים מאוד התאכזבנו וחיכו לרגע צאת שבת רק לעזוב את המלון אנו מרגישים שפשוט שילמנו ולא קיבלנו תמורה נא התיחסותכם
כספי סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה