פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגמת נפש טיול שכולו סיוט אחד גדול -סין עם חדווה לואיס סיוט!!!!! נושא התלונה:
עילם ענת שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
מרכזי סניף חברה:
תיאור הבעיה:


בתאריך הנ"ל יצאתי לטיול מאורגן לסין עם בתי כטיול שלפני הצבא מיותר לציין כמה ציפינו שתינו לטיול זה שאמור היה להיות חוויה בלתי נשכחת של אם ובת.
את פנינו קיבלה מדריכה זעפנית חסרת רסן שלא חסכה במילים פוגעניות החל מהרגע הראשון, בתחילת הדברים התעלמתי וסברתי כי יתכן והיא נמצאת בלחץ של המפגש הראשוני עם קבוצה וכך האמנתי בכל ליבי.
לאורך כל היום הראשון ובימים שאחריו חדווה לא נרגעה ואת כל זעמה הוציאה כלפי מספר אנשים בקבוצה ובכללם אני וביתי היא השתמשה בלעג במילים כמו "אינטליגנטיות" "חסרות תרבות", "שקרנית" "לא לרמה של הקבוצה" "ראש חלול" חושבת שהיא יודעת הכל..." "לא מבינה כלום" "אנשים טיפשים".
פעמיים במהלך הטיול בכתה ביתי ולא הייתה מוכנה להתלוות לטיולי הקבוצה מחשש לעלבונות נוספים, ומיחס מעליב ופוגעני, אני לעומתה לא רציתי להעכיר א האווירה ונמנעתי מלהתעמת עם חדווה, באחת הפעמים היא אף באה להתנצל על דברים שאמרה בטענה כי "הם לא נאמרו עלינו" והוסיפה חטא על פשע כשאמרה שנאמרו על שתי משתתפות אחרות בקבוצה.
במהלך הימים הראשונים הבנתי כי מי שלא יצייט באופן ברור לרצונותיה של חדווה יזכה לאותו יחס, וזה כולל רכישת סיורי הבחירה, החלפת הכסף (אצל המלווה המקומית סופי), רכישה במקומות עליהן היא ממליצה (מפעלים חנויות ושווקים), הגענו לטיול זה עם תקציב מוגבל, הרגשתי את הלחץ הבלתי מרוסן של חדווה פשוט סוגר לי את פתחי האוויר, היא יצרה אוירה של לחץ חברתי בתוך האוטובוס, ואמרה שאנשים היו צריכים לקחת בחשבון הוצאות נוספות, שהדבר פורט בדפי החברה וחבל לה שאנשים כמונו מקלקלים לקבוצה שלמה, ביום בו היה עיסוי לבחירה בחרנו מספר אנשים לא לקחת חלק חדווה אמרה שהיא "תדאג לנו" הורתה לנו לחכות בלובי הספא, ונכנסה לעיסוי , המלווה המקומית יצאה אלינו הראתה לנו היכן יש מסעדה ונעלמה, המתנו כשעתיים וחצי בחוסר מעש, כאשר יצאה חדווה ושמעה את התלונות, מיהרה להאשים את המלווה המקומית והשתיק את העניין.
מיותר לציין את המבוכה וההשפלה ואת חוסר הרגישות שלה וכלפי משתתפים אחרים בקבוצה, ושבדרך להשגת המטרה היא לא בחלה בשום אמצעי, אנחנו אולי עוד קבוצה חולפת במאות הטיולים שהדריכה, אבל לי ולביתי נותר פצע פתוח וכואב ובעיקר מאכזב מהבחירה בטיול זה.
באחד הימים פניתי למלווה המקומית ואמרתי לה שחסרים לי דברים בתיק שנשאר באוטובוס, המדריכה אמרה שתבדוק את העניין, ואמרה שבדקה עם חדווה ושאין סיכוי זה נהג וחברה אמינים כנראה שאני איבדתי.
הקלתי ראש ולא עשיתי עניין. אחרי מספר ימים פנתה חברה אחרת מהקבוצה לחדווה ואמרה שכאשר שהתה בסוף האוטובוס ראתה את הנהג מחטט בתיקי הנוסעים, יצאה חדווה בחירוף נפש להגנת הנהג והשתיקה את העניין מיד, ביום האחרון של הטיול נלקחו חפצים רבים מתיקים של מספר חברים, ובכלל גם אני., חדווה עזבה את הקבוצה בשעות הצהריים ולכן לא היה עם מי לדבר, המלווה המקומית פשוט התעלמה מהעניין, ואמרה שאנחנו מדמיינים.
מיותר לציין כי לא השתתפתי בתשר שנאסף לה כי לא חשבתי לרגע במהלך כל הטיול שהעושק שנעשה על ידה לאורך כל הימים זכאי להערכה או הוקרה.
וכן איסוף תשר ע"י חדווה עבור הנהג והמדריכה המקומית נראה לא אמין כלל והיה עוד חלק מהגזלנות הבלתי מתחשבת ומלווה בחוסר רגישות משבע של מדריכת הקבוצה.
לסיכום, צר לי כי חברה כאשת טורס מאפשרת לגברת חדווה לואיס להשתמש בכל האמצעים שהיא מוצאת לנכון על מנת להגדיל את הכנסתה, ותחת אותה מטרייה שנקראת "אשת טורס" צר לי על כך שבחרתי בטיול זה ועברתי יחד עם ביתי חוויה מטלטלת ובלתי נשכחת.
אין בכוונתי לעשות את המלחמה של אנשים נוספים שיצאו בתחושה דומה, ולכן אינני מציין עובדות לגביהם. אולם אני מצפה לקבל מענה משביע רצון שיסביר התנהלות והתנהגות זו ויקל במעט על החוויה העגומה. ומצפה שהנהלת החברה תטפל בה בחומרה על מנת שאנשים נוספים לא יחוו זאת.
עגמת נפש- ונזק כספי סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה