פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ולא רציני של החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ה-6.12.13 הגענו למלון דן פנורמה בת"א. אנחנו הזמנו שבת במלון והדגשנו בהזמנה יציאה במוצ"ש. הפקידה שדברה עם בעלי אמרה שהכל בסדר ואין צורך לקחת את האישור. הגענו לבית המלון בשעה 14:30 בערך. ולמרבה הצער התברר שעלינו לעזוב את המלון בשעה 15:00, שזה באמצע שבת .רצינו לחזור הביתה אולם לא היה לנו מספיק זמן לחזור לפני שבת.
המנהל האחראי הגיע לטפלבנו במיוחד ואחרי דין ודברים הוא הסכים שנשאר עד השעה 17:00 שזה היהעדיין שבת.העובדה הזו קלקלה לנו את השבת וקלקלה לנו את מצב הרוח. אנחנו ממעטים בבילויים אולם מקפידים אחת לשנה לחגוג סוף שבוע בבית מלון לחגוג את יום נישואינו והשנה ציינו 40 שנה והכוונה היתה מרגשת וחגיגית.
ביום ראשון 8.12.13 בעלי התלונן ובקשו ממנו לשלוח פקס' עם הפרטים - עד היום לא קבלנו התייחסות.
ב-31.12.13 התקשרתי לאשת טורס להזמנות כשענה לי מישהו וחשב שאני רוצה להזמין - אמרתי לו שאני בעניין של ת ל ו נ ה, הוא התגבר על ההלם, ברר וחזר אלי בתגובה שאתן לו פרטים והם - החברה תתקשר אלי בחזרה. - גם הפעם שום תגובה.
ב-7.1.14 התלוננתי באתר זה קבלתי תשובה מהאתר שתוך 14 יום אקבל תשובה, גם עכשיו לא קבלתי שום תגובה.(מס' תלונה 106507)
ב-21.1.14 שוב התלוננתי על חוסר התגובה כאמור שבועיים...ושוב אין מענה.
היום 11.2.14-אני שבה ומתלוננת. אני דורשת תגובה אנחנו לקוחות וותיקים של אשת טורס ואינני מבינה את חוסר התגובה וההתייחסות מה הם רוצים שנתייאש ונוותר. אופציה לא מציאותית מבחינתי.
אני מבקשת טיפולכם המקצועי והמסור. צפורת רביד
עוגמת נפש סוג הנזק :
סוף שבוע חלופי פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה