פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כ 12 ילדים בטיול מאורגן לצפון איטליה שהוא לא טיול משפחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.10.14 הצטרפנו לטיול מאורגן לצפון איטליה של חברת אשת טורס. במהרה הבנו שהטיול הולך להיות בעייתי היות ויש בו ילדים למרות שהוא מופיע באתר בתור טיול מאורגן ולא טיול משפחות.
אנחנו אנשים בוגרים שלא נוסעים במתכוון בתקופת החגים ולא בחופש הגדול כדי שיהיה לנו נעים ושקט ללא ילדים. את הנכדים אנחנו משאירים בבית..
מהתחלה הבנו שיש לנו בעיה וזה בעיקר בגלל המרחקים וכמו שרובנו
מבינים הסבלנות שלהם קצרה. הרעש באוטובוס היה בלתי נסבל, הליכלוך והקפיצות היו מרובות למרות שהמדריך עשה את כל מה שיכול לעשות כדי שיהיה נעים ורגוע. נהג האוטובוס כעס על ההשתוללות והיה מצב שמיען לקחת אותם בבוקר בגלל הלכלוך והבלגן שעשו למרות שבקש מהם לא לאכול באוטובוס.
הרגשנו בטיול שנתי ואפשר לומר שממש סבלנו ולא רק אנחנו אלא כל שאר האנשים הבוגרים.
אני חושבת שחברה גדולה כמו אשת טורס צריכה לשים דגש ולא לפגוע בנו בצרכנים. סה"כ היו צריכים להפריד בין המשפחות ובין הזוגות. יש לציין שיצאו באותו הזמן 2 טיולים וגם שם היו ילדים.
מישהו היה צריך להגדיל ראש ולארגן 2 קבוצות שכל אחת מתאימה לקהל היעד. התלונה שלי לאשת טורס היא שהנציג היה צריך לידע אותנו מראש ולעדכן אותנו שזה לא לגילנו ולתת לי את ההפשרות להחליט אם מתאים לי לצאת או לא. תפקידה של אשת טורס לכתוב באתר שזה טיול משפחות.
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
להגדיל ראש ולפתוח קבוצות למשפחות עם ילדים ולא לערבב אותם בטיולים מאורגנים. בטח לא בתקופות שיש ביה"ס פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה