חדר שאינו נגיש לבעלי מוגבלויות ואינו מציון בהזמנה |
נושא התלונה: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך ה6/11 הזמנתי חופשה דרך האתר ל3 לילות במלון "לאונרדו רויאל ריזורט" לתאריכים שבין 11-14/11.
הגעתי למלון וכאשר עשיתי צאק אין נאמר לי כי החדר אינו אינו נגיש.
לאחר כשעה וחצי של סחבת טלפונים מול נציגי השירות (שאגב ניסו בכול דרך שאשדרג את החבילה) ונאמר לי כי אין חדרים במלון "רק" סוויטה. וכי אין מה לעשות, תסתדר!
לפתע הפתרון הגיע מן הנהלת המלון שיש חדר פנוי רק שצריך לשדרג בעוד 140 ש"ח ללילה,*3 =420 ש"ח, כמובן שלא הסכמתי ולאחר מכן הורידו לי ב50% ככה שבפועל שילמתי תוספת של 210 שקלים.
לאחר התבוננות באתר המלון רשום שם במפורש כי זהוא חדר לא נגיש, מדוע אצלכם לא מופיע? האם זה ראוי?
אני דורש לקבל חזרה את 210 השקלים שנאלצתי לשלם עקב הסתרת המידע.
בברכה,
דוד ****
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|