פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול הזמנת חופשה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר פניתי אליכם להזמנת חופשה למלון אורכידאה אילת לתאריכים 8/1 ועד 10/1 2 לילות שלושה ימים.
תמרה ביצעה עבורי את ההזמנה כשביקשתי חדר ל 3 מבוגרים + ילד
לאחר מכן מסרתי לה את פרטי האשראי שלי ושל הוריי ( מירי ויעקב לוי)
חשוב לציין שהוריי שילמו בכרטיס אשראי שלהם עבור 2 מבוגרים ומה כרטיס אשראי שלי שילמתי עבור מבוגר 1 וילד
כעבור 4 ימים עקב נסיבות אישיות נאלצתי לבטל את החופשה רק עבורי ועבור בני. יצרתי קשר עם תמרה בשנית הסברתי לה שאני לא אוכל להגיע למלון ושרק הוריי יגיעו ולכן ביקשתי שתבטל את החיוב שלי על סך של 990 ש״ח
תמרה בדקה את העניין ואמרה לי שאין לי מה לדאוג היא מבטלת עבורי את החופשה וכן הבטיחה כי תבטל גם את החיוב בחברת האשראי
כעבור חודשיים ומבדיקה אקראית שלי בפירוט האשראי נכחתי לראות כי החיוב לא רק שלא בוטל אלא ירדו לי 2 תשלומים
פניתי בדחיפות לתמרה אשר ענתה לי בזלזול והבטיחה שתבדוק ותחזיר לי תשובה
המתנתי יומיים ומאחר ולא קיבלתי תשובה מתמרה פניתי בשנית
כאשר ביקשתי את תמרה היא התחמקה מלענות לשיחותיי ואף נתנה הוראה לחברותיה לעבודה להמציא בכל פעם תירוץ אחר למענה לפניותיי פעם היא היתה בהדרכה ופעם בשיחת טלפון ופעם היא יצאה וכו וכו
הזלזול המחפיר היחס והשירות הינו מתחת לכל ביקורת
השארתי לתמרה אין ספור הודעות במשך שבוע ימים ולא קיבלתי כל התייחסות
( במידת הצורך אוכל להמציא לכם פירוט של שיחות הטלפון שביצעתי למשרדכם)
בדלית ברירה ביקשתי לפנות לאחראית והועברתי לבחורה בשם הדר כשסיפרתי לה את המקרה היא העבירה אותי לתמרה בכדי לאמת איתה שאכן המקרה קרה ושהיא ביטלה את ההזמנה
כשדיברתי עם תמרה היא דיברה בכל רם ומתגונן שהיא מעולם לא דיברה איתי ומעולם לא ביצעה עבורי הזמנה וכן כמובן שלא ביטלה שום דבר וטענה שאני משקרת
מיותר לציין כי מדובר ברשלנות של עובדת אשר לא ביצעה את עבודתה כראוי ומפנה אצבע מאשימה ללקוח
התנהגותה של תמרה מתחת לכל ביקורת אין לה כל יחס אנוש היא מוציאה לחברתכם שם רע והכי גרוע שהיא משקרת במצח נחושה!!!!!!!!!!!!
יש בידי את ההזמנה שהיא ביצעה עבורי ועל ההזמנה מצויין תמרה באנגלית
כך שברור שהיא זאת שביצעה את ההזמנה והיא זאת שגם ביטלה אותה אך משום מה עובדת שאמורה להיות ישרה ואמינה בוחרת בהתנהגות מחפירה שמבישה את חברתכם
לאור כל האמור לעיל אני פונה אליכם בתלונה זו ומבקשת לבדוק את הנושא לעומקו ולהחזיר לי תשובה בהקדם האפשרי
אני מעוניינת לפנות בעניין לעיתונות (חמתי עובדת בידיעות אחרונות מחלקת צרכנות ) ואף להגיש כנגד חברתכם תביעה בבית משפט לתביעות קטנות כי הרי ברור לכל הוא שאדם שלא היה בחופשה אינו צריך להיות מחויייב עבורה וזה פשוט גנבה ומרמה מצד חברותכם לנהוג בדרך זו








990 ש״ח סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה