|
|
|
|
|
|
תלונה על התנהגות לא נאותה של מדריך |
נושא התלונה: |
יום חמישי 11 ספטמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-11/10/14 פנינו בתלונה על המדריך אורן פדידה בטיול לגיאורגיה בתאריכים בין ה- 11/9/14 - 18/9/14
ב- 2/11/14 בעלי קיבל הודעת sms ממח' פניות הציבור בזאת הלשון: לקוח אשת טורס תודה על פנייתך, פנייתך נבדקת למול הגורמים הרלוונטים ונודיעך בהקדם. מקסימום 30 ימי עסקים" מאז עד היום לא התקבלה שום תגובה ולא התייחסות לתלונה למרות פניות חוזרות
|
עגמת נפש |
סוג הנזק : |
התייחסות לתלונה ופיצוי על העלבון ועגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אשת טורס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|