פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על התנהגות לא נאותה של מדריך נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-11/10/14 פנינו בתלונה על המדריך אורן פדידה בטיול לגיאורגיה בתאריכים בין ה- 11/9/14 - 18/9/14
ב- 2/11/14 בעלי קיבל הודעת sms ממח' פניות הציבור בזאת הלשון: לקוח אשת טורס תודה על פנייתך, פנייתך נבדקת למול הגורמים הרלוונטים ונודיעך בהקדם. מקסימום 30 ימי עסקים" מאז עד היום לא התקבלה שום תגובה ולא התייחסות לתלונה למרות פניות חוזרות
עגמת נפש סוג הנזק :
התייחסות לתלונה ופיצוי על העלבון ועגמת הנפש פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה