פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הודעת לקוח בפרטי הזמנה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי חופשה דרך אשת טורס סוהרים במלון אורכדיה הריף בתאריך 14.6.15
1. בעת ההזמנה לא נאמר לי שהארוחת ערב נמצאת במלון אחר הדורש נסיעה של מספר דקות (10 דקות בערך)
2. כאשר ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות לקח לי זמן המתנה של שעה ו 10 דק ולא נתן לי את האופציה של השארת מספר טלפון ושיחזרו אליי לפי חוק משרד התקשורת
3. כאשר ענתה לי הנציגה סיגל פרשתי בפניה את הבעיה ותגובתה הייתה זה מה שיש עכשיו אני מעדכנת אותך
4. הנציגה לא ניסתה לפתור לי את הבעיה אלא רק לסיים את השיחה
5. הנציגה דיברה בשפת רחוב כלפיי ובנימה מזלזלת
6. כאשר ביקשתי שיחת מנהל סיגל טענה שהמנהלת נמצאת בפגישה והיא תשאיר לה את הפרטים ותחזור אליי
7. אני ממתין שהמנהלת תחזור אליי גם כעבור 8 שעות המתנה
8. ממתין לתגובה והתיחסות

בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
תיקון המצב הקיים ופיצוי הולם פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה