פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח ויחס מבזה ומשפיל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש ימים הזמנתי טיסות לאילת. הנציגה ציינה בפני כי במידה וארצה לבטל את הטיסה עד 48 שעות אשלם 100 ₪ (על כל העסקה יחד) ודמי שינוי יעלו בין 20-50 ₪.
היום (3 ימים לפני מועד הטיסה) התקשרתי על מנת לשנות את שעת הטיסה. הנציגה אמרה כי אין את השעה שאני רוצה ולכן לא ניתן לשנות. לאחר שוטטות באתר ראיתי שהטיסה המדוברת קיימת ועדין יש עליה מקומות פנויים. פניתי שוב לאשת טורס ולאחר שכ 10 נציגים שונים מעבירים אותי אחד לשני ולאחר המתנה של שעה וחצי בטלפון הנציגה אמרה שמדובר בחברה אחרת ואם אני רוצה לשנות את השעה עלי לשלם דמי ביטול- 100 שח על כל אדם (למרות שבעת ביצוע העסקה נאמר לי שדמי ביטול 100 שח לכל העסקה ולא לאדם, ומעבר לכך אחד הכרטיסים הוא תינוק והוא משלם רק 40 שח ביטוח- אפילו לא תופס מושב) ולאחר מכן להזמין כרטיסים כביכול לחברה אחרת.
הסברתי לנציגה שאני הזמנתי טיסות דרך אשת טורס ולא דרך חברה אחרת ואם יש מקרים שבהם לא ניתן לשנות שעה היא הייתה צריכה לומר לי זאת. הנציגה הטיחה בי שזו אחריותי לשאול את השאלות האלה (מניין לי לדעת שיש להם מס ספקים שהם עובדים איתם...)
הטיפול שניתן לי מבזה, משפיל, לא מקצועי ובעיקר לא אמין ולא ישן. עליהם למסור את כל הפרטים המדויקים במהלך ביצוע העסקה ולא אחריה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה