פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מאשת טורס נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נרשמנו לטיול לפוליה כ3 שבועות לפני תאריך היציאה 13.7 עד ליום הטיסה לא יצרו איתנו קשר, לא ידענו שם המלון ולא מי המדריך, רק בשדה התעופה ראינו אדם עם חולצת אשת טורס ניגשנו אליו שמו מתי היה נחמד ואמר שאנו בקבוצה של ישראל מרצי שיגיע עוד מעט, המלון בקורטו היה אכזבה ולא תואם את הציפייה ממלון 4 כוכבים, מיזוג האויר במלון בחדרים כשכבר פעל פעל בקושי עם המון הפסקות, בחדר האוכל לא פעל בכלל, אין שרות מוניות בעיר יש אמנם שאטל למרכז העיר אולם רק עד שעה 23 תכנון המסלול חובבני ויש מקום לפצל ל2 מלונות את הטיול המדריך לא הפעיל שום שיקול דעת , לדוגמא: ביום שנסענו ללצה יצאנו ב
9 בבוקר מרחק 200 ק"מ הגענו ב12 בצהריים בשיא החום ולך לטייל ב40 מעלות בעיר קצת מחשבה היה מוציא אותנו מוקדם יותר ומחזיר אותנו מוקדם יותר אבל כמו שאמרתי שום שיקול דעת הוא לא הפעיל, במשך 3 ימים התלוננו על מזגן לא תקין באוטובוס ועל חום הנפלט מתחת לרגליים ללא הועיל, ביום השלישי יצא עשן וריח חריף מהאוטובוס מזל שזה קרה ליד המלון האוטובוס הוחלף עוד פעמיים, שום אכסטרה שכתובה במסלול לא יצאה לפועל, כשכותבים ארוחת ערב עם מופע פולקלור ובמקום מתברר שז פסנתרן שיושב במסעדה ומנגן לאורחים זו פגיעה באינטליגנציה שלנו תתביישו לכם כתוב שייט וגם לא יצא לפועל המדריך ישראל טען שלא תכננו טוב את הזמנים ואין אפשרות. להביא אותנו לשדה התעופה בבארי בשעה 22 כשהטיסה יוצאת ב 02:40 ואין במקום כסאות ישיבה ונאלצנו לשבת על הריצפה יותר משעתיים זה כבר התעללות בנוסעים, מדריך שבזמן הנסיעה מעשיר את הידע שלנו על ירושלים במקום לספר לנו על המקום שבו אנו מטיילים, חברה אתם גרועים מכל הבחינות
עוגמת נפש סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה