פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מועד טיסה ושרות גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נחלת יצחק ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנו כרטיסי טיסה לניו יורק לפי יותר מ4 חודשים ע"מ להבטיח מקומות לאוגוסט .
ישבנו מול הסוכנת אורלי אשר עזרה לנו בחיפוש טיסה
לבסוף אמרה לנו שיש מקום לטיסה שיוצאת ביום ראשון בלילה וחוזרת ביום חמישי שבוע לאחר מכן . הסכמנו וכך גם הלכנו הבייתה עם הידיעה שזו הטיסה , אך עדין לא סגרנו אמרנו לה שנעדכן אותה במהמשך , לאחר כמה ימים התקשרנו אליה לאשר לה את ההזמנה והיא שלחה לנו טופס לחתום עליו ובו רשום ימי הטיסה ללא ציון של שעות .
התקשרתי לשאול אותה למה רשום ה13 לחודש אם אנו טסים ביום ראשון בלילה שזה כבר ה14 לחודש .והיא טענה שהטיסה שלנו יוצאת לפני חצות וזה עדיין ה13 לחודש . כעבור כמה ימים שאלנו אותה מתי צריך לשלם על הכרטיסים , וענתה לנו "יש עוד זמן " כעבור מס' ימים שאלנו שוב "לא צריך לבוא לשלם ?" והיא שוב ענתה "יש עוד זמן ".
כעבור כחודשיים מיום ההזמנה אנחנו מקבלים טלפון בוא היא מאיימת עלנו שאם לא נשלם עד שעה 13:00 היא מבטלת הכל (ז"א לארגן 2200 $ לכל זוג תוך 3 שעות ) מיותר לציין שזה בזמן שאנחנו עובדים . בכל אופן אני יכלתי לשלם כיוון שממילא הכנתי כסף בכרטיס אשראי . זוג החברים שלי שנוסע איתנו , תיכנן לשלם במזומן אותו השאיר בבית . והיא שוב התקשרה והתחילה לצעוק על חבר שלי כמו בשוק "תביא את הכסף אם לא , אתה לא טס "בכל אופן לאחר דין ודברים עם המנהלת הוסדר העניין , הוא שילם מקדמה ואת היתרה הוא יביא בהמשך . כעבור כחודשיים מיום התשלום וכ3 שבועות לפני הטיסה שאלנו "נו מה קורה עם הכרטיסים ? מתי נקבל אותם ?
ואחרי כמה ימים מסרו לנו שניתן לבוא לקבלם , באנו לקחת אותם ונדהמנו לגלות שהטיסה שלנו היא ב13/8 בחצות , ז"א יום לפני מה שסוכם עם הסוכנת !!!
במצב רגיל זה אולי כיף לטוס עוד יום , אבל זה לא לפי התוכניות שלנו , כיוון שיש לנו גם מחויבויות לעבודה ,ללקוחות שלנו , עשינו תוכניות והזמנו טיסות המשך בטיול שלנו שלא מסתדרות לנו עם השינוי הנ"ל . קודם כל למזלנו ביקשנו את הכרטיסים קודם כי אם לא היינו מגיעים לשדה התועפה ביום א' והיינו מגלים שאין לנו שום טיסה והיינו מאבדים אלפי דולרים .
ביקשנו את עזרת אשת וכל מה שיש להם להגיד לנו שזה מה שסוכם וזה מה שכתוב להם ומיצדם שנלך לבית משפט . זלזול שכזה מזמן לא ראיתי , אדישות ושקרים במצח נחושה מצד הסוכנת וכל אלה שמעליה .
כולם יחד סוג הנזק :
או שישנו לנו את מועד הטיסה או שישלמו לנו על מלון ל פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה