פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מלון מס' שעות לפני טיסה למרות אישור בכתב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש אפריל הזמנתי מלון בברצלונה( ארבעה לילות) 4 כוכבי תיירות דרך אשת טורס, הממוקם בלב איזור הרמבלה, רחוב התיירות המרכזי בעיר.
קיבלתי אישור בכתב על ההזמנה ביום 1/5/06 .
ביום ראשון ה 11/06/06 - מס' שעות לפני הטיסה - התקשרו מאשת טורס שאין מקום במלון ונתנו לנו מלון HCC TABER הממוקם למעלה מ 20 דקות הליכה מהמרכז. כמובן שביום ראשון לא עובדים באירופה ובנוסף מס' שעות לפני טיסה לא נותרה לנו ברירה אלא לקבל מלון זה ולנסוע.
כשהגענו למלון הופתענו לגלות שבנוסף למרחק הרב מהמרכז, המלון הוא בדרגת תיירות של 3 כוכבים ואף נימצא בשיפוצים. (המחיר לטענתם למלון שנשלחנו זהה למחיר של המלון המקורי שהזמנו בעל 4 כוכבים בלב הרמבלה).
עוד ביום הנסיעה שלחנו מכתב לאשת טורס עם תלונה עליו נענינו כי הם קיבלו את פנייתנו ומשך הזמן הממוצע אורך כ- 8 שבועות.
ב 21/7/06 פנינו שוב תוך בקשה להבין מה נעשה עד כה בפנייתנו וחוסר הבנה למה לוקח כל כך הרבה זמן לקבל תשובה לגבי פנייתנו.
היום ה 9/8/06 אחרי שעברו למעלה מ 8 שבועות חזרתי אליהם במכתב הדורש לקבל מענה לפנייתנו.
נציגה שלהם התקשרה ואמרה שהם העבירו את התלונה לספק שלהם (נתור) וטרם קיבלו תשובה ואין הם יודעים מתי יקבלו תשובה ושנעשה מה שנראה לנו.
לא נראה לי סביר כי אחרי למעלה משמונה שבועות אין בידי אשת טורס תשובה עבורי.
אין זה מקובל מבחינתי לבטל הזמנת מלון שאושר בכתב חושב וחצי לפני הנסיעה ולהעביר ברגע האחרון לקוח למלון אחר, פחות טוב, רחוק יותר, ובאותו מחיר .
פיצוי הולם על מלון מרוחק, 3 כוכבים בשיפוצים , עוגמ פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה