|
|
|
|
|
|
Change of conditiond after payment+false advertising. |
נושא התלונה: |
Dagan Judi |
שם/כינוי: |
יום רביעי 30 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
I purchased a 7 day package to Split Croatia after seeing it advertised on Eshet Tours internet site.I payed in full. Recieved confimation ,e-tickets,and 7 day hotel voucher H/B. Two days later I recived email with new 6 day voucher
and instructions to destroy the first voucher.Customers service
refused to honor its commitment. I will gladly mail or fax to you all of the letters and vouchers relivent to this case.
Thank You, Judi Dagan
|
All the other damages also apply |
סוג הנזק : |
to honor the 7 day voucher |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אשת טורס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|