פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום לא הוגן של דמי המרה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
נחלת יצחק 12 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.8.06 הזמנתי חופשה בקרואטיה באשת טורס מס.הזמנה 247868 מחיר העיסקה היה -.1698 $ מחולק ל-3 תשלומים שוים בכרטיס אשראי, בשום זמן במהלך העיסקה וגם בחוזה שחתמתי איתם לא הוזכר שאני יחוייב דולרית בחשבוני וגם אצטרך לשלם % 2 דמי המרה, בשום חברת נסיעות לא נוהגים כך ובטח היו צריכים לעדכן אותי מראש, ולכן ברצוני שיחזירו לי את דמי ההמרה שהם 49.38 ש"ח שמחולקים ל-3 פעמים.
כל פניותי אליהם טלפונית, פקס, אי-מייל וכן מכתב רשום לא נענו.
האם חב' נסיעות יכולה לחייב אותי דולרית בחשבוני וגם לקחת דמי המרה?
תודה על תשובתכם.
מאירי חיה
כספי סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה