פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול הזמנה אחרי טעות של חברת הנסיעות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9.12.06 הזמנתי חבילת נופש לפראג(טיסה+מלון) מתנה ליום הולדתה של חברתי שחל ב-14.12.81 . ההזמנה בוצעה בטלפון לתאריכים 14.12-17.12 מיום חמישי עד יום ראשון בלילה(יש לציין ששנינו סטודנטים-וביום חמישי אנחנו לא לומדים וביום ראשון היה חופש חנוכה ,כך שהרשינו לעצמנו)כמו כן לקחנו שנינו חופש מהעבודה. נשלח אליי מייל ע"י הנציגה והייתי צריך לאשר אותו (הסתכלתי רק על המחיר כיוון שזירזה אותי כי אלו היו מקומות אחרונים) בערב הטיסה בדקתי את הטפסים וראיתי שצריך להתקשר לחברת הטיסה ולבדוק שהיא יוצאת בזמן,פה גיליתי שהתאריכים שכתובים הם מה-24.12 יום ראשון עד 27.12 יום רביעי. מהר מאוד ניסיתי לתפוס את חברת הנסיעות ,אבל הם לא עבדו(אחרי 7 בערב). לבסוף הזמנתי בחברה אחרת טיסה לבד ומלון לבד דרך אתר אחר(הכל 6 שעות לפני הטיסה! ) ביקשתי מאימי שתתקשר למחרת לחברת אשת טורס (לנציגה שדיברה איתי) ואפילו הנציגה אמרה לה שאני כבר בחו"ל.אחרי ששמה לב שטעתה בתאריכים ואחרי שאימי אמרה לה שטסתי כבר בחברה אחרת,התחילה הנציגה להכחיש שאני הזמנתי לסוף שבוע.ושאני טעיתי בתאריכים שנתתי לה! החברה עשתה לי "טובה" וחייבה אותי ב-200 דולר במקום 770 דולר על טעות שהיא עשתה! יש לציין שהטעות היחידה שלי שלא שמתי לב שהתאריך שגוי,ושלא הקלטתי את השיחה. ( כמו שציינתי נסיעה זו היתה מתנת יום הולדת לחברתי שחל ב14.12 ,אז זה בושה להגיד שאני טעיתי בתאריך!
חברים יקרים,אם כספכם חשוב לכם-אל תתקרבו לחברה זו ותבדקו טוב טוב על מה אתם חותמים!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי של כל ההזמנה פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה