פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הצגת שקר באתר וחישוב לא נכון של התשלום נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רציתי להזמין לאחי שמתחתן ביום ג (5/6/2007) מלון. עשיתי חיפוש באינטרנט ומצאתי את אשת טורס שמתיימרת להציג את המחיר הזול שאפשר 199 ש"ח ללילה לאדם.

נתתי למחשב לעשות חשבון מ-5/6 עד 8/6 לפי חישוב של 199 ש"ח לאדם כפי שמופיע באתר.
וקיבלתי הפתעה המחיר שמופיע הוא: 1332ש"ח!!!! במקום 1194שח.
התקשרתי לנגציגי השרות לפי המספר שמופיע ענתה לי נציגה בשם מרים שאלתי אותה איך זה יכול להיות? ענתה לי שהמבצע לא כולל סופי שבוע, אמרתי לה שלא יכול להיות כי בהערות להזמנה מופיע רק "המחיר לאדם בחדר זוגי ללילה לשוהים מינ' 2 לילות" ולא מופיע לא כולל סופי שבוע!!

הנציגה התחילה להתעצבן ואמרה שהיא לא חייבת לי פירוט וככה זה החישוב באתר, וניתקה לי!!!

התקשרתי שוב וענתה לי נציגה בשם ז'ניה ניסתה למצוא פתרון ואחרי 20 דקות של הבהרות מצידי שלא הגיוני שסופי שבוע לא נכלל כי לא כתוב בהערות, ניסתי לעשות הזמנה לפי 2 לילות בלי סוף השבוע, מה שמסתבר שמחשב עושה 199 כפול 2 אנשם כפול 2 לילות: 888ש"ח כמובן שכעסתי ואמרתי לה שלא יכול להיות התשובה ש"מרים" נתנה לי כי גם פה היה אמור להיות 796.

בסוף אחרי המתנה והרבה הבהרות מצידי שאפנה ל"תלונה" קיבלתי תשובה שהמחשב לא מחשב את המבצע, מה שלא מונע ממנו לבקש את מספר כרטיס האשראי שלי לפי העלות הגבוהה.
ואז אמרה לי שאני ימלא את כל הפרטים ואל תדאג תהיה לך הנחה כמו שכתוב.

לדעתי על כזה שירות מזלזל מגיע לי פיצוי כלשהו.

אני בדרך כלל מזמין מהדקה ה-90 תמיד נהנתי מהשירות חשבתי שגם פה אקבל אותו הדבר והתאכזבתי.

נ.ב. אחרי 20 דקות קיבלתי טלפון מז'ניה שאמרה לי שכנראה שההזמנה שעשיתי לא נתפסה במערכת ושאני יעשה שוב הזמנה, ואז עשינו את ההזמנה טלפונית כשהיא מבטיחה לי שהחיוב יהיה לפי 199 שח לאדם ללילה.
בעודי מדבר איתה נכנסתי לאתר של אשת טורס לראות מה החיוב ולהפתעתי המחיר שלהם מופיע כמבצע בלעדי לפי 222 ש"ח???!!!! עשיתי חישוב מהיר שהבהיר לי ש222 שח לשני אנשים ל3 לילות זה בדיוק מה שהמחשב דרש מקודם: 1332 שח.
מה שאומר שכל התירוצים שקריים והיה פה כנראה טעות אצל החברה שאם לא הייתי שם לב אליה הייתי משלם יותר מה שלא מנע מהנציגי שירות לשקר לי ולתרץ תירוצים.
(בידי צילומי מסך של מבצע בלעדי ב-199 שח, וצילום מסך של מבצע בלעדי ב-222ש"ח)
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה