פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון באנטליה הזמנה מס'1877132 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני רכשתי לפני כשבוע חבילת נופש בטורקיה (הכל כלול) במלון SEALIFE שבאנטליה. הובטח לי ע"י נציג השרות כי המלון "מעולה", "5 כוכבים", "קיים חוף פרטי למלון" ושהוא מתאים לזוגות צעירים.
בעת הרכישה הטלפונית הדגשתי לנציג השרות כי זוהי חופשה משותפת לי ולזוגתי (לרגל יום הולדת).
על אף ההבטחות הרבות (ואיתם הציפיות שטופחו), טפחה המציאות על פנינו. בהגעה למלון גילינו מספר עובדות מאכזבות ביותר:
• למלון אין חוף פרטי – הוא אמנם קרוב לים, אבל כל קשר ביניהם הוא מקרי.
• אוכל – איכות מזון הדומה לחדר אוכל צבאי (בהיבטי מבחר, איכות ותברואה).
• שירות – חוסר אדיבות, אי רצון לעזור שכמותו לא ראיתי מעולם. נדמה היה כאילו כלל עובדי המלון "עושים לנו טובה אישית" בעת שהם נעתרים לבקשתנו.
• מיזוג אוויר – המזגן במלון (כולל בחדרים) כבוי בין 9:00 בבוקר ל-21:00 בערב!!! מי שרוצה להישאר בחדר במלון במהלך היום – שייחנק!
• מיטות – כשעלינו לחדר גילינו כי בחדר יש שתי מיטות נפרדות, על אף בקשתנו לחדר זוגי. כשבאנו להחליף חדר בקבלה נאמר "שלישראלים יש רק חדרים עם מיטות נפרדות ואין אפשרות להחליף".

עקב התחושה המאכזבת, ורמתו הנמוכה של המלון נאלצנו לשהות רוב החופשה מחוץ למלון (בעיר או בטיולים) בניגוד לתכנון שלנו (נופש רגוע במלון בו הכל כלול), ועל כן להוציא סכומי כסף שלא תכננו להוציא מראש.
מרגיש מרומה ונבגד לאור הבטחותיו ופיאוריו של נציג השרות, את המלון, בעת ההזמנה. השקעתי סכום נכבד של כסף עבור השירות, בחרתי באשת טורס לאור המלצות חברים והופתעתי לרעה. להבא אדע, לא להזמין דרככם.
אמנם מכתב זה נרשם בשמי ובשם בת זוגי, אך יכול אני להבטיח כי התחושה המשתמעת, משותפת לכלל הישראלים במלון זה.
מצפה לתגובתכם המהירה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה