פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקומות בטיסה שלא כורטסו. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נחלת יצחק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נקבע נופש לתאריך 16/08/2007 במלון שרתון באילת.
חבילת הנופש כללה: שהות במלון שרתון למשך 4 לילות, חמישה ימים, טיסות הלוך ושוב מנתב"ג ולנתב"ג.
נרכשו 3 חדרים.
לחדר אחת אשר התארחו בו זוג מבוגרים + שני תינוקות, הובטח חדר משפחה בשל הלולים שממלאים מקום.
ביום הטיסה הגענו לשדה התעופה נתב"ג.
הוזמנו 8 מקומות מבוגרים + תינוקות (שלי ושל חברתי).
להפתעתנו רק אני וחברתי היינו רשומות וגם הזמנתו לא היתה מאושרת, ולכן לא היו לנו מקומות בטיסה. גם ליתר הנוסעים (עוד 6 נוסעים מבוגרים) לא היה מקום בטיסה.
לאחר בירור מול חברת "אשת טורס" התברר כי אשת טורס לו העביר 180 ש"ח עבור כירטוס ולכם לא לקחו אותנו בחשבון.
הודיעו לנו כי הטיסה הקרובה ובה מקומות פנויים יוצאת בשעה 20:00 בערב מנתב"ג ועלינו להמתין.
(הטיסה המקורית היתה השעה 12:25 והגענו לשדה התעופה בשעה 11:00)
עם שני תינוקות בוכים כאשר אחד מהם עם חום גבוה וצורך באינהלציה המתנו בנתב"ג נסערים מאוד.
בהמשך הציעו לנו מ"אשת טורס" לנסוע לשדה דב ולהמתין שם לטיסת פנויות כאשר מקסימום ההמתנה הנו עד 20:00 בערב שכולנו נעלה לטיסה.
נסענו במונית ספיישל (250 ש"ח עבור שתי מוניות ששילמנו מכיסנו) לשדה דב ושם המשכנו להמתין עם שני תינוקות (שאחד מהם חולה) למקומות פנויים.
בשעה 17:00 התפנו 4 מקומות בטיסה ולכן עלינו לטיסה אני וחברתי עם שני התינוקות , מבוגר אחד ועוד ילד.
היתר עלו בטיסה של השעה 18:00 בערב.
את החדרים קיבלנו בשעה 19:00 בערך.
ולהפתעתנו!!!! אני וחברתי קיבלנו חדר רגיל לחלוטין עם לול אחד בלבד בחדר.
להזכירכם הובטח לנו חדר משפחה עם שני לולים וזאת מאחר ששני התינוקות סובלים מאסטמה קלה והיה צורך בחדר גדול.
כאשר בדקתי את הדבר מול מנהלת הקבלה, הנ"ל הסבירה לי כי כתוב במפורש בהזמנה חדר רגיל עם תינוק אחד. נדהמתי לשמוע את הדבר במיוחד כי במהלך כל התקופה מעת ההזמנה ועד ליום הנסיעה למלון התקשרתי עשרות פעמים ע"מ לוודא כי כל הפרטים נכונים. מה גם שקיימים ברשותי שוברים המאמתים את הדבר.
מנהלת הקבלה הסבירה לי כי במלון קיים רק חדר משפחה אחד ושווי ללילה הוא 1900 ש"ח אז איך ייתכן שזה מה שהובטח לי מגלעד נציג המכירות ל אשת????
כעוסה וזועמת התקשרתי שוב לאשת אך גם הפעם לא היה בפיהם מענה שהשביע את רצוני.
חשוב לי להוסיף- בזמן ההמתנה שלנו בשדה דב, ניגשתי לדלפק של חברת התעופה ישראייר על מנת לבדוק כי הכל תקין עם הטיסות חזור וגם שם הופתעתי לגלות כי "אשת טורס" העבירו נתונים שגויים!!! התינוקות לא היו מעודכנים ולכן לא היו מבטחים!
הנופש הסתיים אך בכלל לא נהנו. ביום הראשון הגענו בסוף היום וביום האחרון היתה טיסה רק בתחילת היום ואפשר להגיד שהטירטור של היום הרס לנו את כל השבוע במיוחד כי בני בן השנה וחצי לא קיבל את טיפול האינהלציה שלו בגלל ההמתנה הממושכת בשדה תעופה שונים.
יומיים לאחר תום הנופש הסתבר לנו כי אחד מאיתנו חוייב בכ- 4000 ש"ח יותר ע"י אשת טורס וזה היה בטעות אך הם עדיין לא תיקנו את טעותם.
ספגנו עוגמת נפש אדירה מחברת אשת טורס וזה "נופש" שלא נוכל לשכוח לעולם!!!!!
כרגע הם מסרבים לתת לנו פיצוי המשביע את רצוננו.
אנחנו מבחינתו דורשים נופש חדש וחברת "אשת טורס" מסרבים.
עוגמת נפש + כסף. סוג הנזק :
נופש חדש. פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה