פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי זמני טיסות ללא אפשרות לבטל וע"י כך קיצור משמעותי של תקופת הנופשוןd נושא התלונה:
ענבר עדי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
אינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי דיל דרך חברת 2travel לאנטליה (כיוון שכל המסמכים שנשלחו אליי היו מטעם אשת טורס אני מפנה לכם את התלונה). הטיסה המקורית היוצאת מהארץ התעתדה להיות בתאריך 4.10.07 טיסת CAI444 בשעה 12:30 ביום חמישי שהיה יום שבתון שבו כמובן שרות לקוחות לחברה. ביום רביעי ה 3.10.07 כשעה לפני סגירת מוקד שרות הלקוחות וללא אפשרות לביטולהודיעו לי שהטיסה שונתה לטיסת SHY 486 באותו יום בשעה 16:10. לבסוף לאחר הגענו לשדה טיסה זו המריאה רק בשעה 17:30. בנוסף הטיסה חזרה לארץ התעתדה להיות בתאריך 7.10.07 טיסת CAI443 בשעה 11:10 בבוקר אך נודע לנו יום לפני הטיסה בשעה כ 11 בלילה שטיסתינו שונתה לטיסה היוצאת בשעה 9 בבוקר כשההסעה לכיוון שדה התעופה יוצאת בשעה 6.25 בבוקר!!! בזמן שחדר האוכל במלון נפתח רק בשעה 7 בבוקר! שינויי הטיסות הללו שלא נמסרו לנו בזמן גרמו לקיצור משמעותי של הנופשון (קיצור של כחצי יום מנופשון של יומיים וחצי הוא משמעותי למדי). לו ידענו זאת מראש וודאי היינו מוותרים. למדתי מארוע זה וכך גם אומר לכל מכריי שאני לא הולכת לעשות עסקים שנית דרך החברה שלכם.
אני דורשת פיצוי מתאים על עוגמת הנפש שנגרמה לנו
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה