פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בית מלון גרוע והטעיית הצרכן. נושא התלונה:
פולק דייויד שם/כינוי:
‏יום שישי ‏07 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
רח' נחלת יצחק 12 ת"א כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי 2 לילות דרך אשת טורס למלון "הולידי אין פטיו" שבאילת. באתר כתוב 4 כוכבים. לא הייתי נותן לו אפילו 2 *. מלון האמבסדור הוא 4 * והוא ברמה פי מיליון יותר מהולידי אין. בלילה של יום שישי לא היה מים להתקלח, ואחר כך יצא מיי בוץ מהברז. לא היה אפשר להתקלח במשך כמה שעות עד שעות הערב המאוחרות. המיטות היו ממש ישנות ומגעילות. ארוחת הבוקר במלון הייתה ברמה של אכסנייה. עזבנו את המלון ביום שבת לאחר לילה מגעיל. זה לא מלון 4* כמו שהסוכן נסיעות הסביר. ארוחת בוקר נאלצנו לאכול בחוץ.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי. פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה