פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המוקדן מיכאל של אשת תורס גזל את כספי. נושא התלונה:
נקר יוסף שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏23 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בפסח האחרון נסענו לקלאב הוטל טבריה לאחר שלקחנו את החופשה מא.ש.ת תורס מיום שישי ‏‏18.4.08 עד יום חמישי אחריו בסכום של 6443 ₪.‏
בעת החופשה רצינו להאריך את החופשה והתקשרנו שוב לא.ש.ת תורס למוקדן בשם מיכאל שהציע ‏תמורת החופשה 2390 ₪ לשלושה לילות אחרונים של החג, ואמרתי לו שנחשוב ונחזור אליו.‏
כשחזרתי אמרתי לו שאבא שלי מוכן רק תמורת 2000 ₪ ומיכאל התרצה מיד והזדרז לעשות את ‏העסקה והתחייב לשלוח לי בדואר את החשבונית.‏
מיכאל לא שלח חשבונית ובתשלומי הוויזה התברר שהוא חייב אותי על 2390 ₪ וכשהתקשרתי כל ‏פעם אמר שיחזור ולא חזר כמה פעמים בסוף כשתפסתי אותו הוא אמר שהוא בדק וזה היה המחיר ‏ואני התווקחתי אתו ובפעם הנוספת שהתקשרתי הוא עשה עצמו שהוא לא שומע שם אותי בממתינה ‏דיבר עוד פעם וניתק.‏
זהו מעשה גזל ואם הייתי יודע לא היינו עושים כלל את העסקה אלא היינו חוזרים הביתה ונשארנו רק ‏בגלל שמיכאל הסכים בהתלהבות להוריד את המחיר ולסגור עסקה מוצלחת.‏
מקרה זה נוסף לעוד מקרים שאני ומשפחתי נתקענו ללא מענה והתנהגות מזלזלת מצד מוקדני ‏א.ש.ת. תורס, וגיסי לא מוכן לעשות איתכם עסקים.‏
אני דורש לקבל בחזרה את ה-390 ₪ שנגזלו מאבי בגלל זלזול של מיכאל בלקוח כפי שחוותי לאורך ‏כל העסקה כמו שפרטתי לעיל.‏
כספי סוג הנזק :
להחזיר את ה-390 ש"ח הנותרים שחוייבתי, ולהתנצל. פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה