פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש באנטליה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
‏יום שלישי 19 אוגוסט 2008

לכבוד
מח' שרות לקוחות
חברת אשת טורס באמצעות פקס: 03-6917666

הנדון: חופשת קיץ באנטליה מלון SEA LIFE- רונית ושרון בללי


ביום 12.8.08 יצרתי קשר עם סוכנת הנסיעות הגב' שרי רז לברור חופשה משתלמת ביותר עבורי ע"פ הצרכים שהצגתי: יציאה מהארץ לכל המאוחר ב- 14.8.08, למשך 4 לילות לכל היותר, במלון למשפחה של 2+2, על בסיס הכל כלול.
הגב' שרי רז הציעה לי חופשה של 4 לילות במלון באנטליה בשם SEA LIFE, לדבריה מלון מעולה המספק את כל שרותי "הכל כלול", לשאלתי האם יש ספורט ימי במלון, הבהירה כי ספורט ימי מוטורי בכל המלונות הינו בעלות נוספת אך הספורט הימי שאינו מוטורי אינו בעלות נוספת, במלון מתקנים לילדים ומגלשות מים, כמו כן, הבטיחה לי הגב' רז מפורשות כי החדר במלון יהיה חדר משפחה בעל 2 חדרים, הילדים בנפרד מההורים,
העסקה הסתכמה ב- 369$ לאדם + בטוח רפואי סה"כ נגבו על ידכם באמצעות כרטיס האשראי
5400 ₪.
הגב' רז הוציאה בקשת אישור למלון כי אכן יש חדר העונה לצרכים אלו: חדר משפחה, קיבלה אישור וכן אישור לטיסה ביום 14.8.08.

יצאנו לאנטליה ביום 14.8.08 בשעות הצהריים, שכן יש להגיע לשדה 3 שעות לפני הטיסה, זו התעכבה ולמלון באנטליה הגענו בסביבות השעה 22:00 בלילה.
מיד עם הגיענו למלון ביחד עם קבוצה של ישראלים נוספים, פגשנו את דלתות הלובי פתוחות לרווחה, ואת הלחות הנוראית העומדת באוויר שכן הלובי לא היה ממוזג.
פקיד הקבלה היה לחוץ ומסר לידי בלי לומר מילה את המפתח לחדר מס' 109, לתדהמתי היה זה חדר קטן ביותר, דחוס מחניק וצפוף שהכיל 2 מיטות בודדות המאפשרות לינה ל- 2 אנשים בלבד.
מיד ירדתי חזרה לקבלה וביקשתי להחליף חדר ,אציין כי החום היה כבד מנשוא ובמעלית הראה השעון על 38 מעלות צלזיוס, נעניתי: מצטערים אנחנו בתפוסה מלאה אין לי חדר אחר, זה מה שיש, טוב לך תיקחי לא טוב לך בעיה שלך. לאחר ויכוח של למעלה משעה בשעה 23.30 בלילה הוחלט ברוב טובם לתת לי חדר נוסף ל-2 אנשים דומה לחדר הראשון אלה שזה היה במרחק מהחדר 109, ומאחר וילדי הינם ילדים קטנים לא הסכמתי ודרשתי לקבל את מה ששילמתי עבורו ומה שהובטח לי, התשובה היתה אין לנו חדר משפחה פנוי נכון עשינו טעות מחר בבוקר תתפנה סוויטה עם נוף לים תקבלי את החדר הזה ביינתיים תתפצלו ביניכם שכל הורה יישן עם ילד. כפיצוי הציע האחראי לשלוח לילדי CHEESE BORGER לחדר.
סירבנו בכל תוקף לפצל את המשפחה וניסינו להתקשר לנציג "קראוון" שבפגישה איתו באוטובוס ציין כי ניתן לפנות אליו בכל בעיה ובכל שעה, אלא שבשעה שפנינו אליו לא היה לא נוח לדבר (להזכירכם כמעט חצות) אמר משהו כמו תיקחו מה שנותנים לכם וניתק ולאחר מכן כבר לא ענה לשיחות טלפון.

מאחר והשעה כבר הייתה מאוחרת והילדים החלו לבכות בלובי, החום נוראי וגורם בחילה, לבתי בת ה-8.5 החלו כאבי בטן ובחילות ונאלצנו להוציאה מס' פעמים מחוץ למלון לקבל אוויר צח.
הרגשנו חסרי אונים ומתוסכלים מהמצב, ביקשנו שימצאו לנו מלון חלופי, אם אין ביכולתם לעמוד בהבטחתם, נענינו "חבל לכם על הזמן זו העונה הבוערת אין מקום באף מלון אחר".

בלשב מסויים בסביבות השעה 2 לפנות בוקר כבר נשברנו ואמרנו מאחר וכבר אבד האמון בכם כתבו לי על דף את מס' סוויטה אותה אקבל בבוקר נענינו: "לא בבוקר, רק ב- 12 פינוי חדרים כך שלפני השעה 13:00 אין מה לדבר וחוץ מזה בבדיקה שערך פקיד הקבלה (שהתחלף בינתיים עם חילוף המשמרות) לא מתפנות בכלל סוויטות בבוקר. כעסנו עוד יותר וכבר חשבנו שנבלה את הלילה בלובי המצחין מחום.

למזלנו בשעה 2:30 בבוקר משפחה אחרת (לא ישראלים) פינתה חדר משפחה ובשעה 3:00 נכנסנו לחדר.
עד שהילדים הצליחו להירדם מההתרגשות ומהלחץ שעברו כבר היה 4:30 לפנות בוקר והיינו צריכים להעיר אותם לחדר אוכל לארוחת הבוקר שנסגר ב- 10.00.
ב - 9:45 נכנסנו לחדר האוכל ולתדהמתנו, חדר האוכל היה מחניק ומבחיל, המלצרים נוטפי זיעה מקנחים את הזיעה בין פינוי צלחות ועריכת שולחנות, הגבינות נוזליות והחום בלתי נסבל, המזגן לא עובד.
הילדים ביקשו מיץ תפוזים – מסתבר שהכול כלול לא כולל מיץ סחוט, רק שתייה קלה כל כוס מיץ סחוט מחירה 5 לירות תורכיות- עובדה זו לא צוינה בפני עם ברור הפרטים לפני שסגרנו עסקה.
בשטח הבריכה אומנם היה בר משקאות חופשיים וגם SNACK BAR, אך המשקה ברד שמזגנו לכוס נמס תוך שניות ואז צפו על פני המשקה שאריות אבנית – דוחה ביותר.
המלון העמיד עמדת גלידה בשטח הבריכה אך גם זה לא כלול בעסקת הכול כלול, והגלידה הייתה
: CASH ONLEY –גם עובדה זו לא צוינה בפני עם ברור הפרטים לפני שסגרנו עסקה
בשל החום הכבד אי אפשר היה לשבת מחוץ לבריכה בשטחים המוצלים וגם אי אפשר היה להיכנס ולשבת בתוך המלון כי המזגנים לא עובדים.
ירדנו לחפש את החמאם וחדר הכושר, אלו נמצאים בסמיכות אחד לשני ובקומת המרתף, בחדר הכושר אין מזגן כושר והסמיכות לחמאם והסאונה אינה מאפשרת שהייה של יותר מדקה באזור בכלל.

פניתי לאחראית ושאלתי למה אין מזגן בכל השטחים הציבוריים במלון נעניתי:" בחדר יש לך מזגן, ומה בשביל אדם אחד שעובר בלובי נדליק מזגן לכל היום."

האם לדעתכם נסעתי עד תורכיה למלון "הכול כלול" בכדי לשבת בחדר כדי לקבל מזוג אויר.

יצאנו מהמלון לחוף הים – וגילינו כי למלון אין כל קשר עם מה שקורה בחוף ולמלון אין ספורט ימי בכלל. בחוף אכן יש ספורט ימי בעלויות מופרזות ואין למפעילים שם כל קשר עם המלון, הדבר היחידי שמספק המלון הינו מגבת ושובר לכסא נוח תמורת פיקדון של 10$ לאדם.

בשלב הבא רצינו לטייל מחוץ למלון ובכדי שלא להעמיס על עצמנו חשבנו להשאיר בכספת החדר את החפצים שלא נזדקק להם והם בעלי ערך.
בארון אכן הייתה כספת אכן השימוש בה מחייב תשלום של 4$ ליום – גם עובדה זו לא צוינה בפני עם ברור הפרטים לפני שסגרנו עסקה.
ביום 16.8.08, רצינו לצאת לטיול ולכן בלית הברירה הסכמתי גם לשלם עבור הכספת.
שעת האיסוף מהמלון לטיול הייתה 8.20. בשעה 7:45 ירדתי לקבלה וביקשתי לקבל מפתח לכספת . נאמר לי: מצטערים המפתח של הכספת בחדר שלכם לא נמצא, כנראה אבד, תחכי לשעה 9:00 נמצא לך מפתח אחר, ציינתי שעלי לצאת לפני 9:00 נאמר לי, אני לא יכול לעשות כלום אין מפתח מה את רוצה שנעשה.
האוכל בחדר האוכל שהוגש היה ברמה בינוני ומטה, החום הגדול והמעיק היה בלתי נסבל וכל החופשה הייתה חרפה ובזיון אחד גדול.

לאור כל המפורט לעיל מיותר לציין את הציפייה שלנו ושל הילדים לסיום הימים האומללים האלו והשיבה הביתה, כבעלי עסק עצמאי ההפסד שלנו בחופשה זו הינו כפול – העסק לא עבד, הוצאנו כסף על חופשה שהייתה סיוט ומטרד אחד גדול.

אנו רואים בחומרה רבה את חוסר תשומת הלב, הן של אשת טורס, בפירוט מדויק של השירותים שנותן המלון, הן במלון שאישר הזמנת חדר כשאר היה מלא והן בסוכן המקומי שהתעלם לחלוטין מהבעיה ולא ניסה למצוא פתרונות במיידי.
לאור האמור לעיל אנו דורשים החזר כספי, מבחינתנו אומנם נסענו אך בחופשה לא היינו.

רונית ושרון בללי
מקלף 19/9
חולון 58672


בתשובה נעניתי שבדקו - לא מוצאים שאני צודקת המציאו שקרים חדשים על תקלה במערכת המים במלון שמנעה מהם לתת לי חדר כמבוקש ולהיפך באו לקראתי וקיבלתי 2 חדרים ולא ברור להם למה 2 ילדים "גדולים" כמו שלי לא יכולים לישון בלי ההורים לילה אחד. כתבתי מכתב זועם בתשובה ולא קיבלתי תגובה, כשהתקשרתי לברר אמרו לי: ענינו פעם אחת אנחנו לא מתכתבים מה שכתבנו זו תשובתנו מצידנו את יכולה ללכת לבית משפט.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי - עוגמת נפש - פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה