פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הציבור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעודי מחפשת חבילת נופש באיסטנבול באתרי התיירות השונים, נתקלתי במודעה באתר "אשת טורס" בה מצויין פרטים אודות חבילת נופש באיסטנבול שעלותה $199, הכוללת טיסת צ'רטר,מלון 3 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר והעברות. התקשרתי לבצע הזמנה. נתתי את פרטי כרטיס האשראי וכל שאר הפרטים הרלוונטיים ונאמר לי כי עד הערב אקבל תשובה האם יש אישור על המלון. לאחר פחות משעתיים קיבלתי שיחת טלפון המודיעה כי אין אישור על המלון והוצע לי מלון חלופי בתוספת תשלום. ראשית, איני מבינה מדוע מלכתחילה מציעים חבילה עם מלון שידוע מראש כי אין בו חדרים פנויים. שנית, נניח ואכן רק עתה נודע לסוכנות כי אין מקומות במלון, מדוע המודעה עדיין מופיעה באינטרנט עם שם אותו המלון שאין בו מקומות ואותו המחיר.כאשר סירבתי לחלופה ושאלתי מדוע המודעה עדיין מופיעה באינטרנט, נאמר לי כי לבטח יורידו אותה בשעות הקרובות. דבר שלא נעשה כמובן עד עצם הרגע הזה (יממה אחרי). לעניות דעתי, מדובר כאן ברמייה והטעיית הציבור במכוון, שכן מפרסמים חבילה ומחיר שלא קיים ולאחר שהלקוח מוסר את כל פרטיו ונוצרת בו הציפייה לנופש, או אז, החברה באה ומנסה לתת לך חלופות יקרות יותר. כך שלמעשה, מחיר החבילה מעולם לא היה $199 !!!
חשוב לי לציין כי נתקלתי באותו הסיפור לפני חודש עם הדקה ה -90. איני מבינה מדוע אין גוף שמבקר אחר פעילותיהם של חברות בענף התיירות, בעיקר לאור התלונות הרבות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
גוף המבקר ונותן קנסות על פרסומים מטעים ושקריים. פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה